Usetreno logo
Financování přímo
na míru vašemu projektu
Pomůžeme vám proměnit sny ve skutečnost.
Zjistit více

Vybrali jste vhodného řemeslníka? My vám pomůžeme sehnat peníze, kterými ho zaplatíte.

Předpokládaná výše vaší splátky1 093 Kč / měsíc *

Reprezentativní příklad: Úvěr ve výši 100 000 Kč, se splatností 45 měsíců a roční pevnou zápůjční úrokovou sazbou 3,99 % p.a. má měsíční splátku 2 400 Kč. Poplatek za zpracování úvěru: 2 000 Kč. Poplatek za vedení: 0 Kč. RPSN je 5,18 % a celková částka splatná spotřebitelem 107 990 Kč. Pojištění není povinné a platby na pojistné nejsou v RPSN zahrnuty.

Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Map bg

Máme 232 vhodných dodavatelů v celé ČR.

Zvětšit mapu
Zmenšit mapu
Nahrává se mapa.

TIPY: Jak dobře napsat poptávku pro obor tvorba webových stránek

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čim lepší Váše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Kde jsme teď?

Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude nový web týkat. .

Kam kráčíme?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí nového nebo úpravami stávajícího webu /eshopu dostat. Cheme zpřehlednit navigaci? Zjednodušit košík? Přimět uživatele, aby prošel více článků nebo zvýšit povědomí o značce? Pro všechny výše uvedené faktory existují měřitelné výsledky, které bychom si měli umět hlídat.

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit konverzi webu” agentuře nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by měla konverzi vzrůst.

Jaká je naše strategie?

Dalším zásadním bodem je popis celkové strategie, která má vést k cíli. Zde je třeba specifikovat, co přesně po dodaveteli požadujeme, určit si rozsah aktivit. V případě, že práci dělíme mezi několik specializovaných dodavatelů, musíme popsat, co je úkolem každé z nich, abychom zajistili synergii mezi všemi částmi tvorby webu.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas všechny strany.

Doporučení pro ideální grafické a textové podklady

Zadání je důležité

Ať už poptáváte tvorbu rozsáhlého webového portálu nebo jen web o pár stránkách, je dobré zadání poptávky zásadní. Pro správnou volbu nestačí jen napsat: "Sháníme dodavatele na nové webové stránky."

Je třeba vědět, jaké informace přidat do zadání, aby se vám vrátily opravdu relevantní nabídky, podle kterých se budete moci lépe rozhodnout, jak dál, s kým a omezili doplňující dotazy na minimum.

Neměřte úspěch webu dle osobních preferencí

Na závěr přichází čas, kdy je zapotřebí srovnat návrhy jednotlivých konkurentů. Argumenty pro vás by měl poskytnout například výzkum o chování vaši cílové skupiny, s jehož výsledky můžete nabídku konfrontovat (snažíte se vlastně vcítit do role potenciálního zákazníka).

Zásadní a paradoxně poměrně častou chybou je zapojení úvah o vlastní volbě v rámci online prostředí. Místo toho, abyste porovnávali návrhy s tím, co je pro danou cílovou skupinu nejvíce vhodné, porovnáváte návrhy oslovené společnosti s tím, co máte sami rádi. To je ovšem chyba. Pokud nemáte například rádi bulvární tituly typu Blesk nebo Šíp, ještě to neznamená, že vaši zákazníci je neupřednostňují. Osobní názory je třeba v této fázi odbourat.

Jde především o efektivitu a o to, jak se přiblížily návrhy externích firem vaším interním představám o produktu a jeho komunikaci v nadcházejícím období. Při uzavírání smlouvy nezapomeňte nastavit motivační složku. V případě, že dodavatel překoná vaše plány a očekávání, není od věci věnovat jim určitý bonus, který bude pracovníky spolupracující společnosti motivovat ke kvalitnějším výkonům.

Podívejte se na ukázkové poptávky

Ukázková poptávka

Tvorba online gatronomického katalogu

Podrobný popis zadání:

Sháníme člověka, který se postará o komplexní tvorbu kódu pro naše nové stránky. Web se týká vaření a gastronomie. Znalost tohoto oboru velkou výhodou.

Na webu plánuje pravidelně uveřejňovat rady k vaření a zajímavé recepty. Zároveň budeme prodávat kvalitní suroviny pro vaření (bylinky, koření atd.) přes náš eshop.

Současný web je k nalezení na adrese www.varimeslaskou.cz.

Tón naší komunikace se zákazníky chceme, aby byl přátelský a vřelý. Nehrajeme si na žádné formality a oficiality. Naší cílovou skupinou jsou ženy od 25 - 45 let, většinou na mateřské, nebo minimálně s dětmi.

Spuštění webu je 25. 9. 2017.

Hledáme dlouhodobou spolupráci a někoho kdo by nám navrhl i doručil kompletní web.

Cílem pro nás je přivádět relevantní uživatele na web, tak aby se k nám v budoucnu vraceli a hlavně občas nakoupili nějaká náš produkt.

Náš rozpočet se musí vejít do 85 000 Kč.

Předem díky za nabídky.

Ukázková poptávka

Tvorba webových stránek

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

rádi bychom spustili novy web na url www.novetechnologie.org. Hledáme kreativního dodavatele, který by v kooperaci s námi připravil kompletní technickou specifikaci nového webu.

Ideální je se stejným dodavatelem i celý web postavit, včetně grafického designu, programování atd. Zkrátka od A - Z.

V rámci webu nebudeme potřebovat žádné nestandardní funkcionality. Půjde o pár statických stránek, možnost přihlášení / odhlášení uživatele, eshop s kategoriemi a nákupním košíkem napojeným na platební bránu GoPay.

Hlavním tématem i produktem jsou moderní technické gadgets.

Rádi bychom, aby náš web působil svěžím a moderním dojmem.

Náš rozpočet je do 50 000 Kč.

Díky za vaše nabídky. Budeme se těšit na spolupráci

Inspirujte se referencemi od ostatních zákazníků

V kategorii Tvorba webových stránek máme
přes 60 referencí = víme, jaká firma z vašeho okolí je dobrá.

Podívejte se na ty nejlepší!

Tvorba webových stránek pro firmu NEVX FIRE STO...

Webdesign, Praha
popis zakázky
celkové hodnocení

Vytvoření webových stránek - prodejna papírnictví

Webdesign, Sokolov
popis zakázky
celkové hodnocení

Tvorba internetové prezentace www.truhlarstvi-k...

Tvorba webových stránek
popis zakázky
celkové hodnocení

Nové Webové stránky

Web, Praha
popis zakázky
celkové hodnocení

Tvorba stránek pro zastupitelku obce Šlapanice ...

Www, Šlapanice u Brna, okr. Brno-venkov
popis zakázky
celkové hodnocení

Vytvoření internetových stránek pro majitelku c...

Webdesign, Příbram
popis zakázky
celkové hodnocení

Registrovaní dodavatelé

Výběr dodavatelů v kategorii "tvorba webových stránek" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Tvorba webových stránek Praha

— 5 referencí
Praha 13
O dodavateli:
No logo

Webové stránky - tvorba, provoz, údržba. Ukázkové řešení zdarma. Tvorba webu od 150 Kč/stránku včetně SEO. Hosting od 35 Kč/měsíc. V ceně je email, pravidelné aktualizace obsahu a veškerá technická podpora.

Tvorba webových stránek Ústí nad Labem

— 14 referencí
Ústí nad Labem
O dodavateli:
No logo

Tvorba dynamických WWW stránek již od 1500 Kč, včetně redakčního systému a základní SEO optimalizace. Nejlevnější tisk letáků, propagace, reklama...

Co vše umíme:
www
12 referencí
SEO
5 referencí
letáky
4 reference
Zobrazit další

Tvorba webových stránek Břeclav

— 4 reference
Břeclav
O dodavateli:
No logo

Tvorba webových stránek a mobilních aplikací. Programujeme na zakázku. Děláme originální a jedinečné webové stránky.Vytvoříme kompletní identitu firmy

Co vše umíme:
web
4 reference

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více
Cover tag

Hlavní témata

Nenašli jste co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. Rekonstrukce střechy...
-

NejZóna je novou generací NejŘemeslníků

Více informací

Stejně dobré principy

  • Vybíráte podle referencí
  • Ověřujeme objektivitu informací

Ještě lepší systém

  • Jednodušší pro uživatele
  • Sofistikovaná analytika uvnitř

Více oborů firem

  • Více pro soukromé poptávky
  • Nově i pro firemní poptávky
Newgen

NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny

Potřebujete poradit?

info@nejzona.cz
od 9:00 do 17:30