Cemix podzim2017
Cemix podzim2017 rolldown
Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Oslovíme za vás až
321 vhodných dodavatelů.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
Koláž předmětů z oboru Marketing
Zvětšit mapu
Zmenšit mapu
Nahrává se mapa.

Podívejte se na ukázkové poptávky

Ukázková poptávka

Dlouhodobá spolupráce na výrobě informačních cedulí

Podrobný popis zadání:

Poptáváme dlouhodobou spolupráci na výrobě orientačních systémů do budov, které spravujeme. Jsme firma zabývající se správou velkých kancelářských budov a několikrát do měsíce potřebujeme vyrobit nové popisné cedule na dveře jednotlivých kanceláří a rozcestníky po budově. Zároveň bychom rádi v první vlně zlepšili design cedulí pro naše hlavní dvě budovy. Celkem se jedná o více než 250 informačních cedulí.

Náš brand manuál, který musí být dodržen zasíláme v příloze.

Rozměry a množství: Malé cedule na dveře 187x - výška cca 8 cm - délka cca 28 m

Velké cedule na rozcestníky 95x - výška cca 15 cm - délka cca 45 cm

Výběrové řízení uzavíráme 25. 5. 2017

Přiložené soubory:
brand-manual
Ukázková poptávka

Výroba reklamní cedule

Podrobný popis zadání:

Dobrý den, Pro naši prodejnu s potravinami sháníme dodavatele na reklamní cedule.

Máme zájem o výrobu reklamní cedule. Náš amatérský návrh zhotovení je v příloze. V rámci cedulí požadujeme i LED osvětlení.

Rozměry - výška cca 2,8 m - délka cca 3,3 m - rozměr písmen je 24 cm - malá, 34 cm velká písmena - odstup mezi odstavci je 20 cm

Množství: - 1 ks

Lokalita: - Praha

Termín: - dle dohody - jednorázová spolupráce

Přiložené soubory:
navrh-cedule

TIPY: Jak dobře napsat poptávku pro obor světelná reklama

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete, tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čím lepší Vaše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Barvy a design

Nezapomeňte uvést preferované barvy a další detaily poptávaného designu. Máte-li například brand manuál, určitě ho zašlete jako přílohu, ať dodavatel ví, s čím bude pracovat.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro našeho potencionálního dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy.

Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti?

To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků. Každá informace kterou o svých zákaznících víte je velmi cenná.

Kde jsme teď?

Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude týkat následující kampaň.

Co chceme docílit?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí venkovní reklamy dostat.

Chceme zlepšit vnímání značky nebo produktu, změnit jeho pozici na trhu, uvést nový výrobek, nebo ten stávající inovovat? Zvýšit povědomí o značce?

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme, aby se o nás dozvědělo více lidí.” dodavateli příliš nepomohou.

Popis produktu

Co nejpřesnější popište svůj produkt k propagaci. Na jaký obor či téma se specializujete? Snažte se uvést jeho silné a slabé stránky, konkurenční výhody, největší překážky atd.

Časový plán

V jakém období a jak dlouho má propagace probíhat, kdy má být nejpozději spuštěna a další časové údaje.

Informace o firmě

Nebojte se uvést detaily o vaši firmě jako jsou firmení hodnoty a kultura, podíl na trhu, konkurenční výhody, cenová strategie vůči konkurenci, komunikační strategie, váš tón komunikace atd.

Největší konkurenti

Pokud existuje, uveďte Vaši konkurenci, včetně URL a popisu, v čem jsou považováni za konkurenci a jak silnou.

Souhrnné marketingové cíle

Vaše firemní cíle a úlohu, jakou v nich má poptávaná venkovní reklama sehrát (podpůrnou, stěžejní,…)

Jaký je náš rozpočet?

Jaká je Vaše představa o výdajích na tvorbu a případnou realizaci reklamy.

Rozměry a množství

Nezapomeňte uvést počet vyhotovení, a pokud víte i rozměry poptávané reklamní plochy.

Registrovaní dodavatelé

Výběr dodavatelů v kategorii "světelná reklama" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Hlavní témata

Nenašli jste co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. Rekonstrukce střechy...
-

NejZóna je novou generací NejŘemeslníků

Více informací

Stejně dobré principy

  • Vybíráte podle referencí
  • Ověřujeme objektivitu informací

Ještě lepší systém

  • Jednodušší pro uživatele
  • Sofistikovaná analytika uvnitř

Více oborů firem

  • Více pro soukromé poptávky
  • Nově i pro firemní poptávky
Nejzóna a její části

NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny

Potřebujete poradit?

info@nejzona.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele