Usetreno logo
Financování přímo
na míru vašemu projektu
Pomůžeme vám proměnit sny ve skutečnost.
Zjistit více

Vybrali jste vhodného řemeslníka? My vám pomůžeme sehnat peníze, kterými ho zaplatíte.

Předpokládaná výše vaší splátky1 093 Kč / měsíc *

Reprezentativní příklad: Úvěr ve výši 100 000 Kč, se splatností 45 měsíců a roční pevnou zápůjční úrokovou sazbou 3,99 % p.a. má měsíční splátku 2 400 Kč. Poplatek za zpracování úvěru: 2 000 Kč. Poplatek za vedení: 0 Kč. RPSN je 5,18 % a celková částka splatná spotřebitelem 107 990 Kč. Pojištění není povinné a platby na pojistné nejsou v RPSN zahrnuty.

Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Oslovíme za vás
1554 vhodných dodavatelů.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
Tagimg marketing  reklamni agentura min

Máme 1554 vhodných dodavatelů v celé ČR.

Map bg
Zvětšit mapu
Zmenšit mapu
Nahrává se mapa.

TIPY: Jak dobře napsat poptávku pro obor reklamní agentura

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Tvorba poptávky

K tvorbě poptávky budete potřebovat spoustu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohly vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čim lepší Váše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Kde jsme teď?

Účelem prvního bodu briefu je uvést agenturu do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude týkat následující kampaň.

Kam kráčíme?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí kampaně dostat. Chceme zlepšit vnímání značky nebo produktu, změnit jeho pozici na trhu, uvést nový výrobek, nebo ten stávající inovovat? Zvýšit povědomí o značce? Pro všechny výše uvedené faktory existují měřitelné výsledky v rámci marketingového výzkumu, které bychom si měli umět hlídat. Prosté porovnání “před a po” kampani nám prozradí, jak efektivně najatá agentura pracovala.

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit povědomí o výrobku X” agentuře nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by mělo povědomí vzrůst.

Jaká je naše strategie?

Třetím a zásadním bodem je popis celkové strategie, která má vést k cíli. Zde je třeba specifikovat, co přesně po agentuře požadujeme, určit si rozsah aktivit. V případě, že práci dělíme mezi několik specializovaných agentur, musíme popsat, co je úkolem každé z nich, abychom zajistili synergii mezi všemi částmi marketingového komunikačního mixu.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro agenturu, která podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Agentura sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, agentura bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas obě strany.

Doporučení pro ideální grafické a textové podklady

Zadání je důležité

Ať už pro podporu prodeje nebo nastavení PR kampaně je výběr agentury zcela zásadní. Pro správnou volbu nestačí jen oslovit několik společností, které se zabývají marketingem a reklamou.

Je třeba vědět, jak vypracovat zadání, aby se vám vrátily opravdu relevantní nabídky, podle kterých se budete moci lépe rozhodnout, jak dál, s kým a omezili doplňující dotazy na minimum.

Tvorba briefu

Před vypracováním samotné poptávky je důleřité si nejdříve interně interně ujasnit, kde jste a kam kráčíte. Na jasně zadanou poptávku dostanete konkrétní a kvalitní nabídky, z nich si následně podle klíčových kritérií můžete jednu vybrat.

Ještě před konečným rozhodnutím je dobré dát dodavateli dostatečný čas a prostor k tomu, aby se vyjádřila k případným nejasnostem v zadání, aby došlo k oboustrannému pochopení. K tvorbě briefu budeme potřebovat celou řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé v tendru mohly vypracovat kreativní řešení, které by přesně splnilo naše požadavky.

Uvádějte jen skutečně relevantní fakta. Určitě je zapotřebí nezapomínat na fakt, že dobrý brief by měl umět stručně vystihnout naše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací.

Neměřte mediální výdaje dle osobních preferencí

Na závěr přichází čas, kdy je zapotřebí srovnat návrhy jednotlivých konkurentů. Argumenty pro vás by měl poskytnout například výzkum o chování vaši cílové skupiny, s jehož výsledky můžete nabídku konfrontovat (snažíte se vlastně vcítit do role potenciálního zákazníka).

Zásadní a paradoxně poměrně častou chybou je zapojení úvah o vlastní volbě v dané kampani. Místo toho, abyste porovnávali návrh s tím, co je pro danou cílovou skupinu nejvíce afinitním médiem (tedy médiem, které oslovuje co největší část vašich potenciálních zákazníků), porovnáváte návrhy oslovené společnosti s tím, co máte sami rádi. To je ovšem chyba. Pokud nemáte například rádi bulvární weby typu Blesk.cz nebo eXtra.cz, ještě to neznamená, že vaši zákazníci je neupřednostňují. Osobní názory je třeba v této fázi odbourat.

Jde především o efektivitu a o to, jak se přiblížily návrhy externích firem vaším interním představám o komunikaci v nadcházejícím období. Při uzavírání poptávky nezapomeňte nastavit motivační složku. V případě, že dodavatel překoná vaše plány a očekávání, není od věci věnovat jim určitý bonus, který bude pracovníky spolupracující společnosti motivovat ke kvalitnějším výkonům.

Hlídejte si výsledky

Nezapomeňte si pečlivě hlídat realizaci celé zadané práce tak, abyste do ní případně mohli mluvit a korigovat její průbeh. Především ale proto, abyste mohli zhodnotit, zda vámi vložené prostředky do komunikace, byly účelnou investicí. Před vypršením smlouvy je vhodné nechat agenturu prezentovat výsledky, otázat se na veškeré sporné body a případně zvážit další spolupráci, případně vyhledání jiné firmy, která se bude o danou část vašich marketingových aktivit starat.

Podívejte se na ukázkové poptávky

Ukázková poptávka

Grafický design firemních brožur, letáků a vizitek

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

Pro naši společnost potřebujeme vytvořit kompletní korporátní grafický design všech propagačních materiálů.

V současné chvíli máme pro každou věc jiné grafické zpracování a příjde nám to již málo profesionální.

Naše firma se zabývá prodejem a opravou kožených výrobků jako jsou boty, kabáty, pásky atd.

Naše cílová skupina jsou zejména muži 35+ co mají rádí motorky nebo rockovou hudbu.

Ukázky současných materiálů přikládám v přiloze pro inspiraci.

Rádi bychom, aby se naše nové firemní materiály nesly ve stylu motorek a rockové hudby. Počítáme s vytvořením šablon pro vizitky, PPT prezentace, hlavičkový papír, letáky, obálky a krabice.

Pěkný den.

Přiložené soubory:
ukazka-letaky
ukazka-vizitky

Registrovaní dodavatelé

Výběr dodavatelů v kategorii "reklamní agentura" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Reklamní agentura Brno

— 7 referencí
Brno - město
O dodavateli:
No logo

Věříme, že kvalitní lidé mají táhnout za jeden provaz a vzájemně se podporovat při své odvážné cestě za úspěchem. Spojujeme ty nejlepší lidi z různých oborů podnikání a díky tomu vám doručujeme nejlepší možné služby a výsledky.

Reklamní polepy Praha

— 1 reference
Praha
O dodavateli:
No logo

Výroba + grafické návrhy. Výroba samolepící reklamy-řezaná,tisk, bannery, desky, auta, výlohy, firemní štíty a ostatní. Rámování obrazů-lišty firem: Nielsen, Lira. Skenování fotografií a jejich úpravy k tisku + tisk.

Ofsetový tisk Praha

Bez referencí
Praha
O dodavateli:
No logo

Jsme mladá, dynamická reklamní agentura zaměřující se na poskytování komplexních služeb v oblasti reklamy a jejího zpracování.

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více
Cover tag

Hlavní témata

Nenašli jste co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. Rekonstrukce střechy...
-

NejZóna je novou generací NejŘemeslníků

Více informací

Stejně dobré principy

  • Vybíráte podle referencí
  • Ověřujeme objektivitu informací

Ještě lepší systém

  • Jednodušší pro uživatele
  • Sofistikovaná analytika uvnitř

Více oborů firem

  • Více pro soukromé poptávky
  • Nově i pro firemní poptávky
Newgen

NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny

Potřebujete poradit?

info@nejzona.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele