Cemix podzim2017
Cemix podzim2017 rolldown
Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Zvětšit mapu
Zmenšit mapu
Nahrává se mapa.
Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Inspirujte se referencemi od ostatních zákazníků

V kategorii Internetový marketing máme
přes 40 referencí = víme, jaká firma z vašeho okolí je dobrá.

Podívejte se na ty nejlepší!

Tvorba e-shopu, internetový marketing

Internet, Brno
popis zakázky
celkové hodnocení

Tvorba webu zámečnictví

Web, Šilheřovice, okr. Opava
popis zakázky
celkové hodnocení

Tvorba E-shopu animalsdream.cz

E-shop, Šilheřovice, okr. Opava
popis zakázky
celkové hodnocení

Tvorba webových stránek

Tvorba webových stránek, Jablonec nad Nisou
popis zakázky
celkové hodnocení

PR mediální kampaň, SEO

SEO, Praha
popis zakázky
celkové hodnocení

tvorba webových stránek restaurace Chagalls

Web
popis zakázky
celkové hodnocení

Podívejte se na ukázkové poptávky

Ukázková poptávka

Tvorba webových stránek

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

rádi bychom spustili novy web na url www.novetechnologie.org. Hledáme kreativního dodavatele, který by v kooperaci s námi připravil kompletní technickou specifikaci nového webu.

Ideální je se stejným dodavatelem i celý web postavit, včetně grafického designu, programování atd. Zkrátka od A - Z.

V rámci webu nebudeme potřebovat žádné nestandardní funkcionality. Půjde o pár statických stránek, možnost přihlášení / odhlášení uživatele, eshop s kategoriemi a nákupním košíkem napojeným na platební bránu GoPay.

Hlavním tématem i produktem jsou moderní technické gadgets.

Rádi bychom, aby náš web působil svěžím a moderním dojmem.

Náš rozpočet je do 50 000 Kč.

Díky za vaše nabídky. Budeme se těšit na spolupráci

Ukázková poptávka

Originální firemní dárky s auto-moto tématikou

Podrobný popis zadání:

Poptáváme originální firemní dárky, nejlépe z oboru automobilového průmyslu (20 ks v hodnotě á 800 Kč, 40 ks v hodnotě á 200 Kč).

Katalogové zpracování reklamních předmětů výhodou. Nutná možnost firemního potisku či jiné formy označení našim logem. Brand manuál přikládáme v příloze.

Termín dodání nejpozději do konce února.

Děkujeme za nabídky.

Přiložené soubory:
brand-manual

TIPY: Jak dobře napsat poptávku pro obor internetový marketing

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat spoustu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohly vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čim lepší Váše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Kde jsme teď?

Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude týkat následující kampaň.

Kam kráčíme?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí kampaní dostat. Chceme zlepšit vnímání značky nebo produktu, změnit jeho pozici na trhu, uvést nový výrobek, nebo ten stávající inovovat? Zvýšit povědomí o značce? Navýšit konverzní poměr eshopu? Pro všechny výše uvedené faktory existují měřitelné výsledky v rámci online měřících nástrojů a analýz, které bychom si měli umět hlídat. Prosté porovnání “před a po” kampani nám prozradí, jak efektivně najatá agentura pracovala.

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit povědomí o výrobku X” dodavateli nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by mělo povědomí vzrůst.

Jaká je naše strategie?

Třetím a zásadním bodem je popis celkové strategie, která má vést k cíli. Zde je třeba specifikovat, co přesně po dodavateli požadujeme, určit si rozsah aktivit. V případě, že práci dělíme mezi několik specializovaných dodavatelů musíme popsat, co je úkolem každé z nich, abychom zajistili synergii mezi všemi částmi online marketingového mixu.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro našeho potencionálního dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků. Každá informace kterou o svých zákaznících víte je velmi cenná.

Jaký je náš rozpočet?

Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, agentura bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas obě strany. Do kalkulace zahrňte jak Váš zamýšlený rozpočet na samotné kampaně tak i ideálně na jejich správu.

Doporučení pro ideální grafické a textové podklady

Zadání je důležité

Ať už poptáváte optimalizaci pro vyhledavače (SEO), správu PPC kampaní nebo analýzu webu je dobré zadaní poptávky zásadní. Pro správnou volbu nestačí jen napsat: "Sháníme dodavatele na internetový marketing."

Je třeba vědět, jaké informace přidat do zadání, aby se vám vrátily opravdu relevantní nabídky, podle kterých se budete moci lépe rozhodnout, jak dál, s kým a omezili doplňující dotazy na minimum.

Neměřte mediální výdaje dle osobních preferencí

Zásadní a paradoxně poměrně častou chybou je zapojení vlastních osobních preferencí a v kampani. Místo toho, abyste porovnávali návrh s tím, co je pro Vaši cílovou skupinu nejvíce vhodným médiem, porovnáváte návrhy oslovené společnosti s tím, co máte sami rádi. To je ovšem chyba. Pokud nemáte například rádi bulvární weby typu Blesk.cz nebo eXtra.cz, ještě to neznamená, že vaši zákazníci je neupřednostňují. Osobní názory je třeba v této fázi odbourat.

Hlídejte si výsledky

Nezapomeňte si pečlivě hlídat realizaci celé zadané práce tak, především proto, abyste mohli zhodnotit, zda vámi vložené prostředky do komunikace, byly účelnou investicí. Před vypršením smlouvy je vhodné nechat dodavatele prezentovat výsledky, otázat se na veškeré sporné body a případně zvážit další spolupráci.

Registrovaní dodavatelé

Výběr dodavatelů v kategorii "internetový marketing" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Hlavní témata

Nenašli jste co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. Rekonstrukce střechy...
-

NejZóna je novou generací NejŘemeslníků

Více informací

Stejně dobré principy

  • Vybíráte podle referencí
  • Ověřujeme objektivitu informací

Ještě lepší systém

  • Jednodušší pro uživatele
  • Sofistikovaná analytika uvnitř

Více oborů firem

  • Více pro soukromé poptávky
  • Nově i pro firemní poptávky
Nejzóna a její části

NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny

Potřebujete poradit?

info@nejzona.cz
od 9:00 do 17:30