Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Zvětšit mapu
Zmenšit mapu
Nahrává se mapa.
Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Inspirujte se referencemi od ostatních zákazníků

V kategorii Grafický design máme
přes 30 referencí = víme, jaká firma z vašeho okolí je dobrá.

Podívejte se na ty nejlepší!

Zpracování grafiky a výroba propagačních materiálů

Vizitky, Kolín
popis zakázky
celkové hodnocení

Katalog výrobků chráněných dílen Sofieshop

Grafika
popis zakázky
celkové hodnocení

Polep výlohy

Reklamní polepy, Kolín
popis zakázky
celkové hodnocení

Tvorba webových stránek

Tvorba webových stránek, Jablonec nad Nisou
popis zakázky
celkové hodnocení

Vytvoření loga, hlavičky a redesign

Tvorba loga, Praha
popis zakázky
celkové hodnocení

Tvorba webových stránek

Webdesign
popis zakázky
celkové hodnocení

Podívejte se na ukázkové poptávky

Ukázková poptávka

Grafický design firemních brožur, letáků a vizitek

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

Pro naši společnost potřebujeme vytvořit kompletní korporátní grafický design všech propagačních materiálů.

V současné chvíli máme pro každou věc jiné grafické zpracování a příjde nám to již málo profesionální.

Naše firma se zabývá prodejem a opravou kožených výrobků jako jsou boty, kabáty, pásky atd.

Naše cílová skupina jsou zejména muži 35+ co mají rádí motorky nebo rockovou hudbu.

Ukázky současných materiálů přikládám v přiloze pro inspiraci.

Rádi bychom, aby se naše nové firemní materiály nesly ve stylu motorek a rockové hudby. Počítáme s vytvořením šablon pro vizitky, PPT prezentace, hlavičkový papír, letáky, obálky a krabice.

Pěkný den.

Přiložené soubory:
ukazka-letaky
ukazka-vizitky
Ukázková poptávka

Grafický design vizitek

Podrobný popis zadání:

Poptáváme nový design našich vizitek. Po 5 letech bychom je rádi updatovali dle našeho nového grafického manuálu.

Vizitky si přejeme mít oboustranné se zakulacenými rohy.

Vizitku chceme celobarevnou. První strana by měla obsahovat tradiční kontaktní informace. Druhá strana by měla reprezentovat jednotlivá oddělení v naší firmě (finance, obchod, marketing, účetní).

Grafický manuál zasílám v příloze.

Náš rozpočet je k diskuzi, ale měl by se pohybovat okolo 10 000 Kč.

Přiložené soubory:
manual-grafika

TIPY: Jak dobře napsat poptávku pro obor grafický design

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Jaké bude médium?

Tisk, velkoplošná reklama nebo web? Dobře si rozmyslete v jakých médiích budete svoje kampaně / produkty prezentovat.

Grafika pro tisk

Podklady pro tiskovou grafiku je dobré mít v co nejlepší kvalitě. Fotografie ve vysokém rozlišení, loga a jednodušší grafiku ve křivkách. Přesné formáty finálních podkladů proberete s dodavatelem.

Grafika pro web

U většiny formátů pro web platí téměř to samé, co pro grafiku tiskovou. Podklady pro je dobré mít v co nejlepší kvalitě. Finální formáty podkladů proberete s dodavatelem.

Specifikace

Důležité je znát rozměr (rozlišení, šířka, výška), v případě tiskové grafiky její budoucí umístění, množství a pokud víte i požadovanou technologii provedení (u tisku techniky tisku).

Časový plán

Do kdy potřebujete mít grafické podklady připravené?

Vaše firemní identita

Nebojte se uvést detaily o vaši firmě jako jsou firmení hodnoty a kultura, podíl na trhu, konkurenční výhody, cenová strategie vůči konkurenci, komunikační strategie, váš tón komunikace atd.)

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas všechny strany.

Registrovaní dodavatelé

Výběr dodavatelů v kategorii "grafický design" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Hlavní témata

Nenašli jste co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. …
-

NejZóna je novou generací NejŘemeslníků

Více informací

Stejně dobré principy

  • Vybíráte podle referencí
  • Ověřujeme objektivitu informací

Ještě lepší systém

  • Jednodušší pro uživatele
  • Sofistikovaná analytika uvnitř

Více oborů firem

  • Více pro soukromé poptávky
  • Nově i pro firemní poptávky
Nejzóna a její části

NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny

Potřebujete poradit?

info@nejzona.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele