Přihlásit se
·
Přidat svou firmu
·
·
Zadat poptávku

Oslovíme za vás až
1638 vhodných dodavatelů s referencemi.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
  1. Zadáte poptávku
  2. Vyberete dodavatele
  3. Ohodnotíte práci
Nahrává se mapa.
Zvětšit mapu
Zmenšit mapu
Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Inspirujte se referencemi od ostatních zákazníků

V kategorii Grafický design máme
přes 20 referencí

Podívejte se na ty nejlepší!

Katalog výrobků chráněných dílen Sofieshop

Katalog výrobků chráněných dílen Sofieshop
Katalog výrobků chráněných dílen Sofieshop
Katalog výrobků chráněných dílen Sofieshop
popis zakázky
celkové hodnocení

Logo firmy

popis zakázky
celkové hodnocení

Polep výlohy

Polep výlohy
Polep výlohy
Polep výlohy
popis zakázky
celkové hodnocení

Zpracování grafiky a výroba propagačních materiálů

Zpracování grafiky a výroba propagačních materiálů
Zpracování grafiky a výroba propagačních materiálů
popis zakázky
celkové hodnocení

Tvorba webových stránek

Tvorba webových stránek
Tvorba webových stránek
popis zakázky
celkové hodnocení

Grafický design

Grafický design
Grafický design
Grafický design
popis zakázky
celkové hodnocení

Vytvoření letáku A5 k otevření nové prodejny

popis zakázky
celkové hodnocení

Nevíte, jak dobře napsat poptávku pro obor grafický design? Poradíme vám.

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Jaké bude médium?

Tisk, velkoplošná reklama nebo web? Dobře si rozmyslete v jakých médiích budete svoje kampaně / produkty prezentovat.

Grafika pro tisk

Podklady pro tiskovou grafiku je dobré mít v co nejlepší kvalitě. Fotografie ve vysokém rozlišení, loga a jednodušší grafiku ve křivkách. Přesné formáty finálních podkladů proberete s dodavatelem.

Grafika pro web

U většiny formátů pro web platí téměř to samé, co pro grafiku tiskovou. Podklady pro je dobré mít v co nejlepší kvalitě. Finální formáty podkladů proberete s dodavatelem.

Specifikace

Důležité je znát rozměr (rozlišení, šířka, výška), v případě tiskové grafiky její budoucí umístění, množství a pokud víte i požadovanou technologii provedení (u tisku techniky tisku).

Časový plán

Do kdy potřebujete mít grafické podklady připravené?

Vaše firemní identita

Nebojte se uvést detaily o vaši firmě jako jsou firmení hodnoty a kultura, podíl na trhu, konkurenční výhody, cenová strategie vůči konkurenci, komunikační strategie, váš tón komunikace atd.)

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas všechny strany.

Tak už víte jak na to.

A kdyby ne, při zadávání poptávky uvidíte tyto rady stále vedle formuláře.
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů v kategorii "grafický design" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. …
-

NejZóna je novou generací NejŘemeslníků

Více informací

Stejně dobré principy

  • Vybíráte podle referencí
  • Ověřujeme objektivitu informací

Ještě lepší systém

  • Jednodušší pro uživatele
  • Sofistikovaná analytika uvnitř

Více oborů firem

  • Více pro soukromé poptávky
  • Nově i pro firemní poptávky
Nejzóna a její části

NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny

Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Potřebujete poradit?

info@nejzona.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele