Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Oslovíme za vás až
187 vhodných dodavatelů.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
Koláž předmětů z oboru Marketing
Zvětšit mapu
Zmenšit mapu
Nahrává se mapa.
Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Inspirujte se referencemi od ostatních zákazníků

V kategorii Bannerová reklama máme
přes 40 referencí = víme, jaká firma z vašeho okolí je dobrá.

Podívejte se na ty nejlepší!

PR mediální kampaň, SEO

SEO, Praha
popis zakázky
celkové hodnocení

Vytvoření loga, hlavičky a redesign

Tvorba loga, Praha
popis zakázky
celkové hodnocení

Vytvoření internetových stránek pro majitelku c...

Webdesign, Příbram
popis zakázky
celkové hodnocení

Podívejte se na ukázkové poptávky

Ukázková poptávka

Bannerové kampaně pro web

Podrobný popis zadání:

Sháníme člověka, který se postará o spuštění, správu a optimalizaci bannerových kampaní pro naše nové stránky. Web se týká vaření, znalost terminologie v tomto oboru velkou výhodou.

Naše produkty a články jsou graficky velmi atraktivní a tak věříme, že nám bannerová reklama může opravdu pomoci přilákat nové návštěvníky na web.

Na webu plánujeme pravidelně uveřejňovat rady k vaření a zajímavé recepty. Zároveň budeme prodávat kvalitní suroviny pro vaření (bylinky, koření atd.) přes náš eshop.

Současný web je k nalezení na adrese www.varimeslaskou.cz.

Tón naší komunikace se zákazníky chceme, aby byl přátelský a vřelý. Nehrajeme si na žádné formality a oficiality. Naší cílovou skupinou jsou ženy od 25 - 45 let, většinou na mateřské, nebo minimálně s dětmi.

Spuštění kampaní bychom rádi stihli do 25. 9. 2017.

Hledáme dlouhodobou spolupráci a někoho kdo by nám navrhl i realizoval a vedl kompletní display marketing. Cílem pro nás je přivádět relevantní uživatele na web, tak aby se k nám v budoucnu vraceli a hlavně občas nakoupili nějaká náš produkt. V současné chvíli máme již spuštěnou FB stránku.

Náš rozpočet na správu i kampaně se musí vejít do 65 000 měsíčně.

Předem díky za nabídky.

Ukázková poptávka

Display marketing pro eshop

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

pro náš eshop www.novetechnologie.org hledáme nového marketigového specialistu, který by optimalizoval naše současné kampaně a pomohl nám se dostat dále.

V současné době je náš rozpočet na bannerové kampaně stanoven na 90 000 Kč měsíčně a aplikujeme čistě výkonnostní marketing. V případě jisté návratnosti investice je rozpočty možné i navýšit.

Kromě PPC reklamy a email marketingu na bývalé zákazníky jiné kanály nepoužíváme.

V případě potřeby je možné zaslat přístupy do našeho GA účtu.

Díky za vaše nabídky. Budeme se těšit na spolupráci

TIPY: Jak dobře napsat poptávku pro obor bannerová reklama

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Cíle

Popište Vaše očekávání, jichž má kampaň dosáhnout (zvýšení prodejů, posílení brandu, efektivnost nákladů atd.)

Délka spolupráce

Jedná se kratkodobý úkol nebo dlouhodobou spolupráci?

Cílové skupiny

Znáte svoje potencionální zákazníky? Které skupiny zákazníků mají být osloveny? Pokud ano uveďte to do poptávky s doplněním o předchozí zkušenosti – vhodné nákupní chování, (ne)fungující přesvědčovací argumenty, internetové zvyky, zájmy atd. Máte li definovány tzv. persony popište je.

Souhrnné marketingové cíle

Vaše firemní cíle a úlohu, jakou v nich má bannerová reklama sehrát (podpůrnou, stěžejní,…).

Popis produktu

Co nejpřesnější popište svůj produkt k propagaci. Jedná se o web, eshop nebo blog? Na jaký obor či téma se specializujete? Snažte se uvést jeho silné a slabé stránky, konkurenční výhody, největší překážky atd.

Největší konkurenti

Pokud existuje, uveďte Vaši konkurenci, včetně URL a popisu, v čem jsou považováni za konkurenci a jak silnou.

Informace o firmě

Nebojte se uvést detaily o vaši firmě jako jsou firmení hodnoty a kultura, podíl na trhu, konkurenční výhody, cenová strategie vůči konkurenci, komunikační strategie, váš tón komunikace atd.)

Časový plán

V jakém období a jak dlouho má propagace probíhat, kdy má být nejpozději spuštěna a další časové údaje.

Rozpočet

Jaká je Vaše představa o výdajích na správu a provoz kampaně.

Vyhodnocení

Co jsou stěžejní měřítka úspěšnosti (tzv. KPI's), jak budete průbežně monitorovat výkon a kdy proběhne finální vyhodnocení kampaní.

Registrovaní dodavatelé

Výběr dodavatelů v kategorii "bannerová reklama" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Hlavní témata

Nenašli jste co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. …
-

NejZóna je novou generací NejŘemeslníků

Více informací

Stejně dobré principy

  • Vybíráte podle referencí
  • Ověřujeme objektivitu informací

Ještě lepší systém

  • Jednodušší pro uživatele
  • Sofistikovaná analytika uvnitř

Více oborů firem

  • Více pro soukromé poptávky
  • Nově i pro firemní poptávky
Nejzóna a její části

NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny

Potřebujete poradit?

info@nejzona.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele