Přihlásit se
·
Přidat svou firmu
·
·
Zadat poptávku

Oslovíme za vás až
90 vhodných dodavatelů s referencemi.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
  1. Zadáte poptávku
  2. Vyberete dodavatele
  3. Ohodnotíte práci
Koláž předmětů z oboru Marketing
Nahrává se mapa.
Zvětšit mapu
Zmenšit mapu
Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Nevíte, jak dobře napsat poptávku pro obor PPC reklama? Poradíme vám.

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Cíle

Popište Vaše očekávání, jichž má kampaň dosáhnout (zvýšení prodejů, posílení brandu, efektivnost nákladů atd.)

Délka spolupráce

Jedná se kratkodobý úkol nebo dlouhodobou spolupráci?

Cílové skupiny

Znáte svoje potencionální zákazníky? Které skupiny zákazníků mají být osloveny? Pokud ano uveďte to do poptávky s doplněním o předchozí zkušenosti – vhodné nákupní chování, (ne)fungující přesvědčovací argumenty, internetové zvyky, zájmy atd. Máte li definovány tzv. persony popište je.

Souhrnné marketingové cíle

Vaše firemní cíle a úlohu, jakou v nich má PPC reklama sehrát (podpůrnou, stěžejní,…)

Popis produktu

Co nejpřesnější popište svůj produkt k propagaci. Jedná se o web, eshop nebo blog? Na jaký obor či téma se specializujete? Snažte se uvést jeho silné a slabé stránky, konkurenční výhody, největší překážky atd.

Největší konkurenti

Pokud existuje, uveďte Vaši konkurenci, včetně URL a popisu, v čem jsou považováni za konkurenci a jak silnou.

Informace o firmě

Nebojte se uvést detaily o vaši firmě jako jsou firmení hodnoty a kultura, podíl na trhu, konkurenční výhody, cenová strategie vůči konkurenci, komunikační strategie, váš tón komunikace atd.)

Časový plán

V jakém období a jak dlouho má propagace probíhat, kdy má být nejpozději spuštěna a další časové údaje.

Rozpočet

Jaká je Vaše představa o výdajích na správu a provoz kampaně.

Vyhodnocení

Co jsou stěžejní měřítka úspěšnosti (tzv. KPI's), jak budete průbežně monitorovat výkon a kdy proběhne finální vyhodnocení kampaní.

Tak už víte jak na to.

A kdyby ne, při zadávání poptávky uvidíte tyto rady stále vedle formuláře.
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů v kategorii "PPC reklama" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. …
-

NejZóna je novou generací NejŘemeslníků

Více informací

Stejně dobré principy

  • Vybíráte podle referencí
  • Ověřujeme objektivitu informací

Ještě lepší systém

  • Jednodušší pro uživatele
  • Sofistikovaná analytika uvnitř

Více oborů firem

  • Více pro soukromé poptávky
  • Nově i pro firemní poptávky
Nejzóna a její části

NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny

Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Potřebujete poradit?

info@nejzona.cz
od 9:00 do 17:30