Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Oslovíme za vás až
440 vhodných dodavatelů s referencemi.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
  1. Zadáte poptávku
  2. Vyberete dodavatele
  3. Ohodnotíte práci
Koláž předmětů z oboru Marketing
Zvětšit mapu
Zmenšit mapu
Nahrává se mapa.
Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Nevíte, jak dobře napsat poptávku pro obor reklamní slogan? Poradíme vám.

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat spoustu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohly vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čim lepší Váše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Cíle a očekávání

Popište Vaše očekávání, které má logo naplnit. Máte představu jaké pocity či myšlenky má vyvolávat a co by mělo představovat?

Kde jsme teď?

Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, kterou naše firma nabízí. Pokud jste nová firma, je třeba nastínit jakým směrem se chcete ubírat a jaké jsou vaše firemní hodnoty.

Časový plán

Do kdy potřebujete mít logo hotové. Počítejte i s vaší zpětnou vazbou a úpravami ze strany dodavatele v průběhu prací.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro našeho potencionálního dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků. Každá informace kterou o svých zákaznících víte je velmi cenná.

Jaký je náš rozpočet?

Dobrý dodavatel sestaví nabídku tak, aby přesně odpovídala vašim finančním možnostem. Můžete požadovat pouze jednu nebo i více variant vašeho sloganu, což se promítne do finální ceny.

Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz a blíže specifikované zadání, agentura bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas obě strany.

Podívejte se na ukázkové poptávky

Ukázková poptávka

Tvorba textů pro web o vaření

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

Sháníme člověka, který dodá šmrnc mým novým stránkám. Jedná se o copywriting 15 normostran textu. Web se týká vaření, znalost terminologie v tomto oboru velkou výhodou. Na webu plánuje pravidelně uveřejňovat rady k vaření a zajímavé recepty.

Současný web je k nalezení na adrese www.varimeslaskou.cz.

Tón naší komunikace se zákazníky je přátelský a vřelý. Nehrajeme si na žádné formality a oficiality. Naší cílovou skupinou jsou ženy od 25 - 45 let, většinou na mateřské, nebo minimálně s dětmi.

Texty je nutné mít ve finální podobě hotové k 25.9.2017.

V případě flexibility a rychlosti nabízím bonus. V případě spokojenosti možná dlouhodobá spolupráce

Děkujeme.

Ukázková poptávka

Copywriter - články o bydlení

Podrobný popis zadání:

Hledám zkušeného copywritera, který by psal zajímavé texty na téma bydlení cca 50 NS/mes.

Texty budou použity v tištěném lokálním deníku, který vychází co 14 dní na území Prahy. Našimi čtenáři jsou starší muži a ženy 45+.

Výhody: Měl by znát Prahu.

V rámci odpovědi pošlete prosím i cenovou nabídkou (cena za NS)

Děkuji

Tak už víte jak na to.

A kdyby ne, při zadávání poptávky uvidíte tyto rady stále vedle formuláře.
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů v kategorii "reklamní slogan" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Podobná témata

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. …
-

NejZóna je novou generací NejŘemeslníků

Více informací

Stejně dobré principy

  • Vybíráte podle referencí
  • Ověřujeme objektivitu informací

Ještě lepší systém

  • Jednodušší pro uživatele
  • Sofistikovaná analytika uvnitř

Více oborů firem

  • Více pro soukromé poptávky
  • Nově i pro firemní poptávky
Nejzóna a její části

NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny

Potřebujete poradit?

info@nejzona.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele