Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Oslovíme za vás až
187 vhodných dodavatelů.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
Koláž předmětů z oboru Marketing
Zvětšit mapu
Zmenšit mapu
Nahrává se mapa.
Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Podívejte se na ukázkové poptávky

Ukázková poptávka

Analýza použitelnosti pro náš web

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

Pro náš zaběhlý web www.mojekost.cz hledáme online specialistu, který by kriticky zhodnotil naše stránky a provedl analýzu použitelnosti.

V současné chvíli nejsme spokojeni s výkonem stránek a myslíme si, že je hodně co napravovat. Zákazníci nám často odcházejí z landing i product pages a nezůstávají na webu ani nenakupují.

V případě spolupráce je možná i dlouhodobá dohoda na v zlepšování výkonu webu.

Náš web uvádí na trh doplňky stravy pro psy a kočky. Jde o úplně novou značku, která v ČR ještě není.

Za nabídky předem děkuji.

Ukázková poptávka

Analýza a SEO pro eshop

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

hledáme marketingového specialistu, který nám pomůže se vstupní analýzou user experience našeho webu a SEO optimalizací pro náš eshop s fitness doplňky na adrese www.fitnessmnamka.cz. Rádi bychom věděli na jaká klíčová slova se zaměřit, co je nutné doopravit v kódu našeho webu, jaké texty psát atd.

Uvádíme na trh doplňky stravy z oblasti fitness. Jde o úplně novou značku, která v ČR ještě není. Mám dost zkušeností s tímto oborem i prodejem produktů. Vím, že námi prodávané produkty jsou mezi zákazníky žádané, na druhou stranu ze zkušenosti vím, že moc nefungují PPC kampaně na googlu a seznamu. Proto chceme zkusit jako hlavní kanál právě přirozený traffic z vyhledavačů.

Rozpočet na vstupní analýzu máme 30 000 a měsíčně na SEO máme vyčleněných cca 15 000 Kč měsíčně.

Děkuji předem za nabídky.

TIPY: Jak dobře napsat poptávku pro obor analýza webu

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat spoustu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohly vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čim lepší Váše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Kde jsme teď?

Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se webu týkají. Víte už o konkrétních problémech vašeho webu? Uveďte je!

Co je cílem?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí analýzy webu /eshopu dostat. Chceme zlepšit použitelnost z pohledu uživatele, získat podklady pro SEO nebo optimalizovat landing pages? Pro všechny výše uvedené cíle existují měřitelné výsledky, které bychom si měli umět hlídat.

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit konverzi webu” dodavateli nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by měla konverzi vzrůst.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro agenturu, která podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas obě strany.

Registrovaní dodavatelé

Výběr dodavatelů v kategorii "analýza webu" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Hlavní témata

Nenašli jste co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. Rekonstrukce střechy...
-

NejZóna je novou generací NejŘemeslníků

Více informací

Stejně dobré principy

  • Vybíráte podle referencí
  • Ověřujeme objektivitu informací

Ještě lepší systém

  • Jednodušší pro uživatele
  • Sofistikovaná analytika uvnitř

Více oborů firem

  • Více pro soukromé poptávky
  • Nově i pro firemní poptávky
Nejzóna a její části

NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny

Potřebujete poradit?

info@nejzona.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele