Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Oslovíme za vás až
1638 vhodných dodavatelů s referencemi.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
  1. Zadáte poptávku
  2. Vyberete dodavatele
  3. Ohodnotíte práci
Koláž předmětů z oboru Marketing
Zvětšit mapu
Zmenšit mapu
Nahrává se mapa.
Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Nevíte, jak dobře napsat poptávku pro obor animace? Poradíme vám.

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat spoustu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohly vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čim lepší Váše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Délka spolupráce

Jedná se krátkodobý úkol nebo dlouhodobou spolupráci?

Formát podkladů

Snažte se veškeré podklady zasílat v co nejvyšším rozlišení, ideálně ve vektorech. Pouze tak je možné docílit maximální kvality ve finálním produktu.

Termín dodání

Do kdy potřebujete mít poptávku hotovou? Počítejte s tím, že nějaký čas můžete strávit nad úpravami prvních výstupů od dodavatele.

Rozpočet

Jaká je vaše představa o ceně za poptávané práce.

Doporučení pro ideální grafické a textové podklady

Obrazové podklady

Chcete-li dosáhnout kvalitních výsledků, s amatérskými snímky si dnes již nevystačíte. Profesionální fotografie a grafické zpracování materiálů prokazují důvěryhodnost Vaší společnosti.

Hlavním zdrojovým materiálem je dnes fotografie v elektronické podobě. Obecně však platí, že snímek by měl mít při tiskové velikosti do formátu A4 rozlišení 300 dpi, jednoduchá grafika(obrázek tahy jedné barvy) pak 1200 dpi. Větší plochy (plakáty, venkovní reklamy a billboardy) samozřejmě počítají s větším odstupem diváka a nutným zvětšováním fotografie. Kvalita drtivé většiny snímků na internetu je pro tisk nedostatečná. Další „neviditelnou” nástrahou je vysoká míra komprese, kterou takové snímky vykazují. Budete-li spolupracovat s profesionálním fotografem či fotobankou, nemusíte se zabývat technickou stránkou snímků – za tu zodpovídá autor.

Při tisku fotografií se v drtivé většině užívá zvláštní čtyřbarevný prostor CMYK. Převod z „obrazovkového“ prostoru RGB, ve kterém snímá každý digitální fotoaparát či skener, nechte raději na příslušném kompetentním grafickém studiu.

Značky, logotypy a piktogramy

Značku firmy či piktogramy dodávejte pokud možno v tzv. vektorové podobě. Na velikosti a rozlišení v tomto případě nezáleží – vektorové objekty, mezi které se počítá mj. i písmo ve vašem počítači, jsou nakresleny pomocí křivek, které lze libovolně zvětšovat bez ztráty kvality či změny tvaru.

Loga dodávejte samostatně, nikoli jako obrázky vložené do Wordu nebo PowerPointu.

Jestliže má vaše firma vypracovaný grafický manuál (brand manuál), určitě ho přiložte; vyhnete se tak zbytečným komplikacím a dodavateli usnadníte práci.

Výkresy a grafika

Pokud má být ve výsledku použit výkres nebo počítačová grafika, platí totéž, co v případě značek – je vhodné je dodat ve vektorech.

Vyhnete se ztrátě kvality a zubatým linkám. U architektonických podkladů se při zpracování v grafickém studiu navíc dodatečně upravuje síla tahů, neboť v originále mívají výkresy velký formát a příliš tenké čáry, které by běžný tisk při zmenšení nezvládl.

Tak už víte jak na to.

A kdyby ne, při zadávání poptávky uvidíte tyto rady stále vedle formuláře.
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů v kategorii "animace" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. …
-

NejZóna je novou generací NejŘemeslníků

Více informací

Stejně dobré principy

  • Vybíráte podle referencí
  • Ověřujeme objektivitu informací

Ještě lepší systém

  • Jednodušší pro uživatele
  • Sofistikovaná analytika uvnitř

Více oborů firem

  • Více pro soukromé poptávky
  • Nově i pro firemní poptávky
Nejzóna a její části

NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny

Potřebujete poradit?

info@nejzona.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele