Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Oslovíme za vás až
187 vhodných dodavatelů.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
Koláž předmětů z oboru Marketing
Zvětšit mapu
Zmenšit mapu
Nahrává se mapa.
Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Podívejte se na ukázkové poptávky

Ukázková poptávka

Poptáváme specialistu na FB a Instagram marketing

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

poptávám marketingového guru, který umí skvěle dělat reklamu na Istagramu a Facebooku.

Chtěl bych, aby mi pomohl s nastavením krátkodobé i dlouhodobé marketingové strategie, abychom spolu vymysleli jak propagovat mé produkty, vytvořili reklamní kampaně, správné je vyhodnocovali apod. Jsou pro mě velmi důležité předchozí zkušenosti a prokazatelné výsledky.

O produktu: Uvádím na trh doplňky stravy z oblasti fitness. Jde o úplně novou značku, která v ČR ještě není. Mám dost zkušeností s tímto oborem i prodejem produktů. Vím, že námi prodávané produkty jsou mezi zákazníky žádané, na druhou stranu ze zkušenosti vím, že moc nefungují PPC kampaně na googlu a seznamu. Proto volím tento druh reklamy.. chci, aby zákazník naše produkty v rámci reklamy alespoň viděl na obrázku a abych mohl více útočit na jeho emoce.

Rozpočet by se včetně správy reklamy měl vejít do 40 000 Kč měsíčně.

Děkuji

Ukázková poptávka

Komplexní správa Facebook stránek

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

pro zaběhlou FB stránku o cestovaní s 18 000 fanoušky (na FB pod stránko Přírodou s láskou) hledáme nového správce, který umí skvěle komunikovat na sociálních sítích s uživateli a zároveň umí dělat i placenou reklamu.

Očekáváme po zaškolení samostatnost při komunikaci s uživateli, správu stanoveného rozpočtu na reklamu, plnění marketingových cílů (dosah příspěvků a počet návštěvníku z FB na web), komplexní správu a nastavení kampaní, tvorbu a uveřejňování příspěvků na základě dodaných podkladů. Hledáme dodavatele pro dlouhodobou spolupráci.

Děkuji předem za nabídky. Zajímají nás vaše zkušenost a finanční očekávání.

TIPY: Jak dobře napsat poptávku pro obor marketing na sociálních sítích

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat spoustu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohly vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čim lepší Váše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Kde jsme teď?

Účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, kterých se bude kampaň týkat.

Kam kráčíme?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí kampaně dostat. Chceme zlepšit vnímání značky nebo produktu, změnit jeho pozici na trhu, uvést nový výrobek, nebo ten stávající inovovat? Zvýšit povědomí o značce? Pro všechny výše uvedené faktory existují měřitelné výsledky v rámci marketingového výzkumu, které bychom si měli umět hlídat.

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit počet lidí na webu” dodavateli nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by měla návštěvnost vzrůst.

Jaká je naše strategie?

Dalším důležitým bodem je popis vaší celkové marketingové strategie. Zde je třeba specifikovat, co přesně po dodaveteli požadujeme, určit si rozsah aktivit a popsat jaké jiné marketingové aktivity již provádíte. Zaslat ukázky jiných reklamních kanalů nebo historických kreativ je také vhodné.

V případě, že práci dělíme mezi několik specializovaných dodavatelů, musíme popsat, co je úkolem každé z nich, abychom zajistili případnou synergii mezi všemi částmi marketingové komunikace.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas obě strany.

Registrovaní dodavatelé

Výběr dodavatelů v kategorii "marketing na sociálních sítích" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Hlavní témata

Nenašli jste co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. …
-

NejZóna je novou generací NejŘemeslníků

Více informací

Stejně dobré principy

  • Vybíráte podle referencí
  • Ověřujeme objektivitu informací

Ještě lepší systém

  • Jednodušší pro uživatele
  • Sofistikovaná analytika uvnitř

Více oborů firem

  • Více pro soukromé poptávky
  • Nově i pro firemní poptávky
Nejzóna a její části

NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny

Potřebujete poradit?

info@nejzona.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele