Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Oslovíme za vás až
440 vhodných dodavatelů s referencemi.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
  1. Zadáte poptávku
  2. Vyberete dodavatele
  3. Ohodnotíte práci
Koláž předmětů z oboru Marketing
Zvětšit mapu
Zmenšit mapu
Nahrává se mapa.
Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Nevíte, jak dobře napsat poptávku pro obor obsahový marketing? Poradíme vám.

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Základní informace

Vaše časové představy o realizaci, rozsah a četnost prací, způsob komunikace mezi vámi a dodavatelem, očekávaná délka a odbornost textů, to jsou vše informace, které značně zvyšují Vaši šanci na získání relevantní a přesné nabídky, pokud je v zadání uvedete.

Příběh Vaší značky

Jak Vaše značka začínala? Proč jste se do projektu pustili? Jaké aktivity Vás dostaly tam, kde jste teď? To jsou velmi cenné informace pro dodavatele a bude se na ně ptát. Díky tomu má šanci dostat do kampaní a textů duši značky. A text s duší má mnohem větší šanci zaujmout Vaše zákazníky.

Obchodní model

Jak vaše společnost generuje zisk? Pokud to dodavatel nebude vědět , jen těžko vytvoří takový obsah, který bude vaše obchodní cíle plně podporovat.

Analýza konkurence

Kdo jsou Vaši největší obchodní soupeři? V čem jsou Vaše slabiny a naopak Vaše silné stránky? Kde vidíte největěí obchodní příležitosti? Aby Vám copywriter mohl pomoci konkurenci předběhnout, musí vědět, koho předbíhá.

USP produktu

Magické slovo USP znamená "unique selling proposition" je jednoduše řečeno to, v čem je váš produkt skutečně jedinečný. Popište, jaké specifické benefity nabízí zákazníkovi? Bez znalosti USP produktu nemá dodavatel klíčové prodejní argumenty.

Popis cílové skupiny (persony)

Pokud má vytvořený text a kampaně fungovat, nesmí být vytvořený pro vás, ale pro vaše zákazníky. Vy nejlépe znáte jejich očekávání, potřeby, obavy a touhy. Čím lépe poznáte svou cílovou skupinu, tím lépe pro ně dovedete vytvořit nejen texty a články, ale také grafiku, uživatelské rozhraní nebo samotnou službu. Čím více informací bude dodavatel od bás mít, tím trefnější a účinnější váš obsahový marketing bude.

Prodejní argumenty (a čemu se naopak raději vyhnout)

Z vašich zkušeností nejspíše již víte, na co Vaši klienti slyší. Co oni potřebují a vy jim můžete nabídnout, v čem je právě váš produkt pro ně tak jedinečný. Jaká slova je přesvědčí, že právě vy jim budete užiteční.

Nastavení tónu komunikace

Jinak budete mluvit ke třídě patnáctiletých kluků, jinak k realitním makléřům, jinak k maminkám na mateřské. Od poznání cílové skupiny vede cesta nejen k tomu, co zákazníkům říkat, ale také to, jakým jazykem k nim mluvit. Pokud již máte svůj tón komunikace nastaven, nezapomeňte o tom v poptávce napsat.

Další marketingové aktivity

Pokud máte nějaké běžící kampaně či jiné marketingové aktivity (online i offline) copywriter potřebuje vědět, odkud a jak se lidé k jeho textu dostanou. Například u webu bude jinak vypadat podstránka, na kterou se uživatel proklikne po dočtení homepage, a jinak stránka, na kterou ho přivedou PPC.

Podívejte se na ukázkové poptávky

Ukázková poptávka

Tvorba textů pro web o turistice

Podrobný popis zadání:

Hledáme dodavatele čtivého a poutavého obsahu pro náš turistický web.

Potřebujeme převést naše texty a fotografie z cest do čtivých článků co budou mít svůj osobitý styl. Náš blog teprve vzniká a tak si s tónem a celkovým vyzněním webu necháme rádi poradit od někoho zkušeného.

Na začátek spolupráce spěcháme a jak se říká už včera bylo pozdě.

Ukázková poptávka

Obsahový marketing pro eshop s luxusním nábytkem

Podrobný popis zadání:

Hledám zkušeného marketera pro obsahový marketing, který by psal zajímavé texty na téma bydlení a bytový design. Očekávám 5 - 8 článků měsíčně v délce cca 0,5 -2 NS/mes.

Texty budou použity v rámci našeho blogu na stránkách eshopu www.pohadkovynabytek.cz a v našich sociálních sítích Instagram a Facebook.

Našimi zákazníky jsou zejména movitější muži a páry, kteří žijí ve větších městech a mají zájem o design a módní výstřelky.

Obsah článků by měl být půl na půl rozdělen mezi zajímavá témata a propagaci našich výrobků.

Děkuji

Tak už víte jak na to.

A kdyby ne, při zadávání poptávky uvidíte tyto rady stále vedle formuláře.
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů v kategorii "obsahový marketing" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Hlavní témata

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. …
-

NejZóna je novou generací NejŘemeslníků

Více informací

Stejně dobré principy

  • Vybíráte podle referencí
  • Ověřujeme objektivitu informací

Ještě lepší systém

  • Jednodušší pro uživatele
  • Sofistikovaná analytika uvnitř

Více oborů firem

  • Více pro soukromé poptávky
  • Nově i pro firemní poptávky
Nejzóna a její části

NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny

Potřebujete poradit?

info@nejzona.cz
od 9:00 do 17:30
Dana Říhová

aktuálně vám pomůže

Dana Říhová
778 428 513