Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Oslovíme za vás až
1638 vhodných dodavatelů s referencemi.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
  1. Zadáte poptávku
  2. Vyberete dodavatele
  3. Ohodnotíte práci
Koláž předmětů z oboru Marketing
Zvětšit mapu
Zmenšit mapu
Nahrává se mapa.
Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Nevíte, jak dobře napsat poptávku pro obor tisková grafika? Poradíme vám.

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Délka spolupráce

Jedná se kratkodobý úkol nebo dlouhodobou spolupráci?

Formát podkladů

Snažte se veškeré podklady zasílat ve vektorech. Pouze tak je možné docílit maximální kvality ve finálním produktu.

Termín dodání

Do kdy potřebujete mít výstupy připravené?

Rozsah práce

O jak velký dokument se jedná? Kolik stran? Jaký by měl být formát výstupu?

Doporučení pro ideální grafické a textové podklady

Obrazové podklady

Chcete-li dosáhnout kvalitních výsledků, s amatérskými snímky si dnes již nevystačíte. Profesionální fotografie a grafické zpracování materiálů prokazují důvěryhodnost Vaší společnosti.

Hlavním zdrojovým materiálem je dnes fotografie v elektronické podobě. Obecně však platí, že snímek by měl mít při tiskové velikosti do formátu A4 rozlišení 300 dpi, jednoduchá grafika(obrázek tahy jedné barvy) pak 1200 dpi. Větší plochy (plakáty, venkovní reklamy a billboardy) samozřejmě počítají s větším odstupem diváka a nutným zvětšováním fotografie. Kvalita drtivé většiny snímků na internetu je pro tisk nedostatečná. Další „neviditelnou” nástrahou je vysoká míra komprese, kterou takové snímky vykazují. Budete-li spolupracovat s profesionálním fotografem či fotobankou, nemusíte se zabývat technickou stránkou snímků – za tu zodpovídá autor.

Při tisku fotografií se v drtivé většině užívá zvláštní čtyřbarevný prostor CMYK. Převod z „obrazovkového“ prostoru RGB, ve kterém snímá každý digitální fotoaparát či skener, nechte raději na příslušném kompetentním grafickém studiu.

Značky, logotypy a piktogramy

Značku firmy či piktogramy dodávejte pokud možno v tzv. vektorové podobě. Na velikosti a rozlišení v tomto případě nezáleží – vektorové objekty, mezi které se počítá mj. i písmo ve vašem počítači, jsou nakresleny pomocí křivek, které lze libovolně zvětšovat bez ztráty kvality či změny tvaru.

Loga dodávejte samostatně, nikoli jako obrázky vložené do Wordu nebo PowerPointu.

Jestliže má vaše firma vypracovaný grafický manuál (brand manuál), určitě ho přiložte; vyhnete se tak zbytečným komplikacím a dodavateli usnadníte práci.

Výkresy a grafika

Pokud má být ve výsledném tisku použit výkres nebo počítačová grafika, platí totéž, co v případě značek – je vhodné je dodat ve vektorech.

Vyhnete se ztrátě kvality a zubatým linkám. U architektonických podkladů se při zpracování v grafickém studiu navíc dodatečně upravuje síla tahů, neboť v originále mívají výkresy velký formát a příliš tenké čáry, které by běžný tisk při zmenšení nezvládl.

Podívejte se na ukázkové poptávky

Ukázková poptávka

Grafický design vizitek

Podrobný popis zadání:

Poptáváme nový design našich vizitek. Po 5 letech bychom je rádi updatovali dle našeho nového grafického manuálu.

Vizitky si přejeme mít oboustranné se zakulacenými rohy.

Vizitku chceme celobarevnou. První strana by měla obsahovat tradiční kontaktní informace. Druhá strana by měla reprezentovat jednotlivá oddělení v naší firmě (finance, obchod, marketing, účetní).

Grafický manuál zasílám v příloze.

Náš rozpočet je k diskuzi, ale měl by se pohybovat okolo 10 000 Kč.

Přiložené soubory:
manual-grafika
Ukázková poptávka

Grafický design firemních brožur, letáků a vizitek

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

Pro naši společnost potřebujeme vytvořit kompletní korporátní grafický design všech propagačních materiálů.

V současné chvíli máme pro každou věc jiné grafické zpracování a příjde nám to již málo profesionální.

Naše firma se zabývá prodejem a opravou kožených výrobků jako jsou boty, kabáty, pásky atd.

Naše cílová skupina jsou zejména muži 35+ co mají rádí motorky nebo rockovou hudbu.

Ukázky současných materiálů přikládám v přiloze pro inspiraci.

Rádi bychom, aby se naše nové firemní materiály nesly ve stylu motorek a rockové hudby. Počítáme s vytvořením šablon pro vizitky, PPT prezentace, hlavičkový papír, letáky, obálky a krabice.

Pěkný den.

Přiložené soubory:
ukazka-letaky
ukazka-vizitky

Tak už víte jak na to.

A kdyby ne, při zadávání poptávky uvidíte tyto rady stále vedle formuláře.
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů v kategorii "tisková grafika" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Hlavní témata

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. …
-

NejZóna je novou generací NejŘemeslníků

Více informací

Stejně dobré principy

  • Vybíráte podle referencí
  • Ověřujeme objektivitu informací

Ještě lepší systém

  • Jednodušší pro uživatele
  • Sofistikovaná analytika uvnitř

Více oborů firem

  • Více pro soukromé poptávky
  • Nově i pro firemní poptávky
Nejzóna a její části

NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny

Potřebujete poradit?

info@nejzona.cz
od 9:00 do 17:30
Petra Průdková

aktuálně vám pomůže

Petra Průdková
778 468 024