Sg leto2017
Sg leto2017 rolldown
Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Oslovíme za vás až
1638 vhodných dodavatelů.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
Koláž předmětů z oboru Marketing
Zvětšit mapu
Zmenšit mapu
Nahrává se mapa.

Inspirujte se referencemi od ostatních zákazníků

V kategorii Logo máme
přes 30 referencí = víme, jaká firma z vašeho okolí je dobrá.

Podívejte se na ty nejlepší!

Logo MEDIAWORK

Logo, Praha
popis zakázky
celkové hodnocení

Zpracování grafiky a výroba propagačních materiálů

Vizitky, Kolín
popis zakázky
celkové hodnocení

Vytvoření loga, hlavičky a redesign

Tvorba loga, Praha
popis zakázky
celkové hodnocení

Tvorba loga

Grafický design
popis zakázky
celkové hodnocení

Logo firmy

Logo
popis zakázky
celkové hodnocení

Tvorba internetové prezentace www.truhlarstvi-k...

Tvorba webových stránek
popis zakázky
celkové hodnocení

Podívejte se na ukázkové poptávky

Ukázková poptávka

Logo pro začínající salón krásy

Podrobný popis zadání:

Jsme nově vzniklý salón krásy na malém městečku.

Chceme, aby tón naší komunikace se zákazníky byl přátelský a neformální. Nehrajeme si na žádné formality a oficiality. Naší cílovou skupinou jsou ženy od 25 - 45 let.

Naše služby jsou cenově nadprůměrné ale zákazník oproti tomu dostane maximální péči a kvalitu. I to by mělo být poznat z loga.

Ukázková poptávka

Nové logo základní školy

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

Pro 1. základní školu v Prostoloprtech poptáváme vytvoření nového loga.

Naše škola je sportovní a máme dlouhodobé výborné výsledky v basketbalových žákovských soutěžích. Rádi bychom aby tuto skutečnost logo reflektovalo.

Školní barvy jsou modrá a oranžová.

Logo používáme v rámci propagačních materiálů při získávání sponzorů a na sportovních akcích.

Předem děkuji za nabídky.

TIPY: Jak dobře napsat poptávku pro obor logo

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat spoustu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohly vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čim lepší Váše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Cíle a očekávání

Popište Vaše očekávání, které má logo naplnit. Máte představu jaké pocity či myšlenky má vyvolávat a co by mělo představovat?

Kde jsme teď?

Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, kterou naše firma nabízí. Pokud jste nová firma, je třeba nastínit jakým směrem se chcete ubírat a jaké jsou vaše firemní hodnoty.

Časový plán

Do kdy potřebujete mít logo hotové. Počítejte i s vaší zpětnou vazbou a úpravami ze strany dodavatele v průběhu prací.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro našeho potencionálního dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků. Každá informace kterou o svých zákaznících víte je velmi cenná.

Jaký je náš rozpočet?

Dobrý dodavatel sestaví nabídku tak, aby přesně odpovídala vašim finančním možnostem. Můžete požadovat pouze jednu nebo i více variant vašeho loga, což se promítne do finální ceny.

Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz a blíže specifikované zadání, agentura bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas obě strany.

Registrovaní dodavatelé

Výběr dodavatelů v kategorii "logo" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Hlavní témata

Nenašli jste co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. Rekonstrukce střechy...
-

NejZóna je novou generací NejŘemeslníků

Více informací

Stejně dobré principy

  • Vybíráte podle referencí
  • Ověřujeme objektivitu informací

Ještě lepší systém

  • Jednodušší pro uživatele
  • Sofistikovaná analytika uvnitř

Více oborů firem

  • Více pro soukromé poptávky
  • Nově i pro firemní poptávky
Nejzóna a její části

NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny

Potřebujete poradit?

info@nejzona.cz
od 9:00 do 17:30