Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Oslovíme za vás až
187 vhodných dodavatelů.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
Koláž předmětů z oboru Marketing
Zvětšit mapu
Zmenšit mapu
Nahrává se mapa.
Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Podívejte se na ukázkové poptávky

Ukázková poptávka

Tvorba webových stránek

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

rádi bychom spustili novy web na url www.novetechnologie.org. Hledáme kreativního dodavatele, který by v kooperaci s námi připravil kompletní technickou specifikaci nového webu.

Ideální je se stejným dodavatelem i celý web postavit, včetně grafického designu, programování atd. Zkrátka od A - Z.

V rámci webu nebudeme potřebovat žádné nestandardní funkcionality. Půjde o pár statických stránek, možnost přihlášení / odhlášení uživatele, eshop s kategoriemi a nákupním košíkem napojeným na platební bránu GoPay.

Hlavním tématem i produktem jsou moderní technické gadgets.

Rádi bychom, aby náš web působil svěžím a moderním dojmem.

Náš rozpočet je do 50 000 Kč.

Díky za vaše nabídky. Budeme se těšit na spolupráci

Ukázková poptávka

Originální firemní dárky s auto-moto tématikou

Podrobný popis zadání:

Poptáváme originální firemní dárky, nejlépe z oboru automobilového průmyslu (20 ks v hodnotě á 800 Kč, 40 ks v hodnotě á 200 Kč).

Katalogové zpracování reklamních předmětů výhodou. Nutná možnost firemního potisku či jiné formy označení našim logem. Brand manuál přikládáme v příloze.

Termín dodání nejpozději do konce února.

Děkujeme za nabídky.

Přiložené soubory:
brand-manual

TIPY: Jak dobře napsat poptávku pro obor internetová reklama

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat spoustu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohly vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čim lepší Váše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Kde jsme teď?

Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude nový web týkat. .

Kam kráčíme?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí nového webu /eshopu dostat. Chceme zlepšit vnímání značky nebo produktu, změnit jeho pozici na trhu, uvést nový výrobek, nebo ten stávající inovovat? Zvýšit povědomí o značce? Pro všechny výše uvedené faktory existují měřitelné výsledky v rámci marketingového výzkumu, které bychom si měli umět hlídat.

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit konverzi webu” agentuře nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by měla konverzi vzrůst.

Jaká je naše strategie?

Dalším zásadním bodem je popis celkové strategie, která má vést k cíli. Zde je třeba specifikovat, co přesně po dodaveteli požadujeme, určit si rozsah aktivit. V případě, že práci dělíme mezi několik specializovaných dodavatelů, musíme popsat, co je úkolem každé z nich, abychom zajistili synergii mezi všemi částmi tvorby webu.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro agenturu, která podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas obě strany.

Registrovaní dodavatelé

Výběr dodavatelů v kategorii "internetová reklama" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Hlavní témata

Nenašli jste co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. …
-

NejZóna je novou generací NejŘemeslníků

Více informací

Stejně dobré principy

  • Vybíráte podle referencí
  • Ověřujeme objektivitu informací

Ještě lepší systém

  • Jednodušší pro uživatele
  • Sofistikovaná analytika uvnitř

Více oborů firem

  • Více pro soukromé poptávky
  • Nově i pro firemní poptávky
Nejzóna a její části

NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny

Potřebujete poradit?

info@nejzona.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele