Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí
Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.
Zadat poptávkuV kategorii Webové stránky máme
přes 40 referencí = víme, jaká firma z vašeho okolí je dobrá.
Podívejte se na ty nejlepší!
Tvorba E-shopu na klíč, pro prodej instalaterských potřeb a doplňků do koupelen. E-shop je zaměřen jako B2C, je rozdělen do přehlednýchkategorií podle druhu. Zároveň zde byly využity doplňkové služby SEO optimalizace E-shop je postavený na redakčním systému, který je modulárně sestavený a dovoluje, tak rychlou a efektivní možnost úpravy a rozšíření stávajícího řešení.Více...
Nadmíru spokojeni, kvalitou služeb a dobrou komunikací jak při tvorbě, tak u následných úprav.
Webové stránky pro firmu - součástí dodávky je kompletní dílo (texty, grafika, fotky).
Vše v pořádku, děkujeme.
Vytvoření responzivních webových stránek Zaregistrování do důležitých katalogů Vytvoření profilu na firmy.cz a jeho kompletní správa Vytvoření a spravování PPC reklamyna seznamu a googluVíce...
S webovými stránkami jsem naprosto spokojen. Cena i termín byli dodrženy. S Patrikem se bezvadně spolupracovalo. Provedl mě tvorbou stránek odzačátku až do konce a sám navrhl úpravy oproti mým původním představám. Po vytvoření stránek mi nadále navrhoval úpravy podle chování zákazníků a pomohl mi také se zviditelněním pomocí reklamy na googlu a seznamu. Kvalita, rychlost práce a následná návštěvnost stránek a nové zakázky předčily moje očekávání. Spolupráci s ním mohu jedině doporučit. Kominictví Jakub KůtaVíce...
Modernizace původního webu s plně administrovatelným prostředím s použitím nejmodernějších technologii jako HTML5 . Důraz byl kladen na originalitu a stylzpracování.Více...
Vše perfektní
Předmětem zkázky bylo vytvoření webových stránek pro prezentaci chovného psa NO, Brega Stěžovská zahrada s tím, že část webu bude věnovánataké již staršímu psu Maxovi. Podle zadání měl web obsahovat: - možnost zadávat texty a fotografie majitelkou webu - možnost zadávat bannery majitelkou webu - možnost zadávat videa - knihu návštěv - kontaktní informace - informace o jednotlivých psech a jejich úspěších K realizaci webu byl použit redakční systém Joomla s jeho rozšířeními. Poněkud problematické bylo nalezení vhodné šablony splňující požadavky na barevnost, a ovládání pouze horním menu s tím, že web nebude obsahovat žádné postranní moduly s ovládacími tlačítky. Nakonec jsme vhodné řešení nalezli. Majitelka si sama zadává aktuální události do předdefinovaných kategirií článků a taktéž do fotogalerie, kde si sama kategorie spravuje. Taktéž si sama zadává bannery a obsluhuje knihu návštěv. Aktuálně připravujeme převzetí zadávání videí, což je podmíněno ani ne tak složitostí zadání do stránek, ale spíše nutnou přípravou videa do vhodného formátu s dostatečnou kompresí. Podporu jejím aktivitám zajišťuji standardně přes SKYPE.Více...
Jsem moc spokojena s webovkama jsou moc pěkné a přehledné webovky mají velkou paměť tím jsou bohatě vybané fotkamy a videis Luďkem jsme se perfekně domluvily navšom jak si představuji své webovky dále s webovkami nemám žádný problém nesekají se načítaj se pomalu jsem prostě moc spokojená mužu jen doporučit jen co bych udělala jinak: tak to abi byla Administrace webovek jednoduší a v češtině nebo ve více jazycíchVíce...
Dobrý den, potřeboval bych webové stránky s redakčním systémem, s možností velice jednoduchého eshopu, kde si zákazník bude moci objednat kotlea příslušenství. eshop nemusí umět skoro nic, co se týče registrace atd, pouze košík který bude odesílán na můj email s požadavky zákazníka... nejedná se o klasický prodej, pouze jen o to aby si zákazník mohl vybrat s produktů zn. Junkers. doménu již mám. Co se týče vzhledu webu, nejsem zas tak náročný. mělo by to být asi podobné s instalaterpraha.cz s nádechem, junkers.cz. Těším se na Vaše názory a na dotazy jsme připraven, čekám hoodně nabídek .) S pozdravem Roman MarunaVíce...
Spokojenost, vstřícné řešení mých nápadů..
Náš klient, jehož produkt je u spotřebitelů velice oblíbený, požadoval zásadní předělání svých webových stránek. Požadavky byly následující: - důraz naprodukt - moderní vzhled - responzivní web - snadná vlastní správa webu (přidávání produktů, novinek, míst v mapě atd.) - rychlé načítání stránek Na základě toho jsme společně s jejich interním grafikem navrhli grafickou podobu a celkovou strukturu webu. Webové stránky běží na celosvětově populárním redakčním systému Wordpress, který se především pyšní uživatelskou přívětivostí. Součástí zakázky bylo i vytvoření samostatného webu jejich pivovarské restaurace Šalandy a jejich pivovarského hotelu Hubertus. Tyto weby mají stejný grafický styl jako web pivovaru.Více...
Se službou firmy MIRSA byl pivovar Hubertus Kácov velice spokojen
Zhotovení webové stránky www.chatickavkrkonosich.cz včetně domény a provozu webhostingu, zálohování a administrace stránek ! Super služba i cena !
Stránky jsou opravdu vydařené a kouzelné,jsme s nimi velice spokojeni a s cenou dvojnásob,jednání proběhlo ve velice přátelské a pohodové atmosféře.Neníopravdu co vytknout,můžeme jen chválit a vřele doporučit.Více...
Cílem bylo vytvořit přehledné a atraktivní webové stránky s optimalizací pro vyhledávače (tzv. SEO). Jelikož se jedná o truhlářství, byl zvolen"dřevěný" design s prolínačkou některých realizací v hlavičce. Při tvorbě nebyl použit flash, který zbytečně zatěžuje výkon počítače, stránky jsou dobře zobrazitelné i na tzv. chytrých telefonech a samozřejmě jsou plně validní dle platných norem. Zákazník má možnost si sám upravovat obsah webu a vkládat obrázky v různých formátech. Obsažen je i kontaktní formulář, tudíž klienti nemusí mít po ruce e-mailový klient či webové rozhraní svého e-mailu. Kromě samotné prezentace jsme vytvořili i profesionální logo ve vektorech a originální vizitky.Více...
Jsem velice spokojen.Vše v pořádku a opravdu výborné jenání. Vše proběhlo dle mé představy a jsem velice spokojen.
Hledám někoho kdo by mi udělal webové stránky za rozumnou cenu dekuji
doporučuji vše proběhlo dle domluvy a spolupráce nadálé pokračuje ve formě zprávy webu
Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čim lepší Váše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.
Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.
Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude nový web týkat. .
Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí nového nebo úpravami stávajícího webu /eshopu dostat. Cheme zpřehlednit navigaci? Zjednodušit košík? Přimět uživatele, aby prošel více článků nebo zvýšit povědomí o značce? Pro všechny výše uvedené faktory existují měřitelné výsledky, které bychom si měli umět hlídat.
Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit konverzi webu” agentuře nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by měla konverzi vzrůst.
Dalším zásadním bodem je popis celkové strategie, která má vést k cíli. Zde je třeba specifikovat, co přesně po dodaveteli požadujeme, určit si rozsah aktivit. V případě, že práci dělíme mezi několik specializovaných dodavatelů, musíme popsat, co je úkolem každé z nich, abychom zajistili synergii mezi všemi částmi tvorby webu.
Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.
Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas všechny strany.
Ať už poptáváte tvorbu rozsáhlého webového portálu nebo jen web o pár stránkách, je dobré zadání poptávky zásadní. Pro správnou volbu nestačí jen napsat: "Sháníme dodavatele na nové webové stránky."
Je třeba vědět, jaké informace přidat do zadání, aby se vám vrátily opravdu relevantní nabídky, podle kterých se budete moci lépe rozhodnout, jak dál, s kým a omezili doplňující dotazy na minimum.
Na závěr přichází čas, kdy je zapotřebí srovnat návrhy jednotlivých konkurentů. Argumenty pro vás by měl poskytnout například výzkum o chování vaši cílové skupiny, s jehož výsledky můžete nabídku konfrontovat (snažíte se vlastně vcítit do role potenciálního zákazníka).
Zásadní a paradoxně poměrně častou chybou je zapojení úvah o vlastní volbě v rámci online prostředí. Místo toho, abyste porovnávali návrhy s tím, co je pro danou cílovou skupinu nejvíce vhodné, porovnáváte návrhy oslovené společnosti s tím, co máte sami rádi. To je ovšem chyba. Pokud nemáte například rádi bulvární tituly typu Blesk nebo Šíp, ještě to neznamená, že vaši zákazníci je neupřednostňují. Osobní názory je třeba v této fázi odbourat.
Jde především o efektivitu a o to, jak se přiblížily návrhy externích firem vaším interním představám o produktu a jeho komunikaci v nadcházejícím období. Při uzavírání smlouvy nezapomeňte nastavit motivační složku. V případě, že dodavatel překoná vaše plány a očekávání, není od věci věnovat jim určitý bonus, který bude pracovníky spolupracující společnosti motivovat ke kvalitnějším výkonům.
Dobrý den,
rádi bychom spustili novy web na url www.novetechnologie.org. Hledáme kreativního dodavatele, který by v kooperaci s námi připravil kompletní technickou specifikaci nového webu.
Ideální je se stejným dodavatelem i celý web postavit, včetně grafického designu, programování atd. Zkrátka od A - Z.
V rámci webu nebudeme potřebovat žádné nestandardní funkcionality. Půjde o pár statických stránek, možnost přihlášení / odhlášení uživatele, eshop s kategoriemi a nákupním košíkem napojeným na platební bránu GoPay.
Hlavním tématem i produktem jsou moderní technické gadgets.
Rádi bychom, aby náš web působil svěžím a moderním dojmem.
Náš rozpočet je do 50 000 Kč.
Díky za vaše nabídky. Budeme se těšit na spolupráci
Sháníme člověka, který se postará o komplexní tvorbu kódu pro naše nové stránky. Web se týká vaření a gastronomie. Znalost tohoto oboru velkou výhodou.
Na webu plánuje pravidelně uveřejňovat rady k vaření a zajímavé recepty. Zároveň budeme prodávat kvalitní suroviny pro vaření (bylinky, koření atd.) přes náš eshop.
Současný web je k nalezení na adrese www.varimeslaskou.cz.
Tón naší komunikace se zákazníky chceme, aby byl přátelský a vřelý. Nehrajeme si na žádné formality a oficiality. Naší cílovou skupinou jsou ženy od 25 - 45 let, většinou na mateřské, nebo minimálně s dětmi.
Spuštění webu je 25. 9. 2017.
Hledáme dlouhodobou spolupráci a někoho kdo by nám navrhl i doručil kompletní web.
Cílem pro nás je přivádět relevantní uživatele na web, tak aby se k nám v budoucnu vraceli a hlavně občas nakoupili nějaká náš produkt.
Náš rozpočet se musí vejít do 85 000 Kč.
Předem díky za nabídky.
Výběr dodavatelů v kategorii "webové stránky" z naší databáze.
(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)
Pojďme to zkusit najít jinak.
NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny