Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Oslovíme za vás až
187 vhodných dodavatelů s referencemi.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
  1. Zadáte poptávku
  2. Vyberete dodavatele
  3. Ohodnotíte práci
Koláž předmětů z oboru Marketing
Zvětšit mapu
Zmenšit mapu
Nahrává se mapa.
Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Nevíte, jak dobře napsat poptávku pro obor výroba webových stránek? Poradíme vám.

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čim lepší Váše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Kde jsme teď?

Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude nový web týkat. .

Kam kráčíme?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí nového nebo úpravami stávajícího webu /eshopu dostat. Cheme zpřehlednit navigaci? Zjednodušit košík? Přimět uživatele, aby prošel více článků nebo zvýšit povědomí o značce? Pro všechny výše uvedené faktory existují měřitelné výsledky, které bychom si měli umět hlídat.

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit konverzi webu” agentuře nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by měla konverzi vzrůst.

Jaká je naše strategie?

Dalším zásadním bodem je popis celkové strategie, která má vést k cíli. Zde je třeba specifikovat, co přesně po dodaveteli požadujeme, určit si rozsah aktivit. V případě, že práci dělíme mezi několik specializovaných dodavatelů, musíme popsat, co je úkolem každé z nich, abychom zajistili synergii mezi všemi částmi tvorby webu.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas všechny strany.

Doporučení pro ideální grafické a textové podklady

Zadání je důležité

Ať už poptáváte tvorbu rozsáhlého webového portálu nebo jen web o pár stránkách, je dobré zadání poptávky zásadní. Pro správnou volbu nestačí jen napsat: "Sháníme dodavatele na nové webové stránky."

Je třeba vědět, jaké informace přidat do zadání, aby se vám vrátily opravdu relevantní nabídky, podle kterých se budete moci lépe rozhodnout, jak dál, s kým a omezili doplňující dotazy na minimum.

Neměřte úspěch webu dle osobních preferencí

Na závěr přichází čas, kdy je zapotřebí srovnat návrhy jednotlivých konkurentů. Argumenty pro vás by měl poskytnout například výzkum o chování vaši cílové skupiny, s jehož výsledky můžete nabídku konfrontovat (snažíte se vlastně vcítit do role potenciálního zákazníka).

Zásadní a paradoxně poměrně častou chybou je zapojení úvah o vlastní volbě v rámci online prostředí. Místo toho, abyste porovnávali návrhy s tím, co je pro danou cílovou skupinu nejvíce vhodné, porovnáváte návrhy oslovené společnosti s tím, co máte sami rádi. To je ovšem chyba. Pokud nemáte například rádi bulvární tituly typu Blesk nebo Šíp, ještě to neznamená, že vaši zákazníci je neupřednostňují. Osobní názory je třeba v této fázi odbourat.

Jde především o efektivitu a o to, jak se přiblížily návrhy externích firem vaším interním představám o produktu a jeho komunikaci v nadcházejícím období. Při uzavírání smlouvy nezapomeňte nastavit motivační složku. V případě, že dodavatel překoná vaše plány a očekávání, není od věci věnovat jim určitý bonus, který bude pracovníky spolupracující společnosti motivovat ke kvalitnějším výkonům.

Tak už víte jak na to.

A kdyby ne, při zadávání poptávky uvidíte tyto rady stále vedle formuláře.
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů v kategorii "výroba webových stránek" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Hlavní témata

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. …
-

NejZóna je novou generací NejŘemeslníků

Více informací

Stejně dobré principy

  • Vybíráte podle referencí
  • Ověřujeme objektivitu informací

Ještě lepší systém

  • Jednodušší pro uživatele
  • Sofistikovaná analytika uvnitř

Více oborů firem

  • Více pro soukromé poptávky
  • Nově i pro firemní poptávky
Nejzóna a její části

NejŘemeslníci jsou součástí NejZóny

Potřebujete poradit?

info@nejzona.cz
od 9:00 do 17:30
Petra Průdková

aktuálně vám pomůže

Petra Průdková
778 468 024