Chci začít

Nová poptávka

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou:
Přiložte soubory
S přílohami získáte lepší nabídky.
Telefon je třeba pro ověření poptávky. Nebude zveřejněn.
Chcete si vybírat nebo kontakty hned?

Odesláním poptávky pověřuji portál NejŘemeslníci, aby oslovil firmy s žádostí o vypracování nabídek, a beru na vědomí, že zpracovává mé osobní údaje.

Jak to
funguje?
Jak napsat
zadání?
Ukázková
poptávka
  1. Zadáte poptávku

    zdarma po celém Česku
    Dostanete až 4 nabídky. Pošleme vám je do mailu, ale najdete je i na stránce své poptávky.
  2. Vyberete dodavatele

    podle hodnocení předchozích zákazníků
    Dobré reference = 4x nižší riziko, že se spálíte.
  3. Ohodnotíte práci

    hodnocení přispívá ke kvalitě odvedené práce
    Firmám záleží na dobrém hodnocení.
Detailněji o tom, jak to tu funguje

Nezávazná a zdarma

Další informace
775 370 317

Potřebujete poradit? Zavolejte nám:po - čt 9:00 - 16:00,
pá 9:00 - 15:00.

Poptávka není závazná, nemusíte si žádnou z nabídek vybrat. A nic u nás neplatíte. Jediné, co od vás očekáváme je komunikace s námi o stavu poptávky.

Snažíme pro vás sehnat ty nejlepší nabídky a abychom společně uspěli, potřebujeme vědět, zda chcete další nabídky, nebo zda a koho jste si již vybrali. Není to nic složitého, stačí jedním kliknutím odpovídat na občasné dotazy mailem.

Těšíme se na spolupráci.

Jak napsat zadání pro obor grafický design

Čím lépe Vaši poptávku připravíte, tím více a konkrétnějších nabídek dostanete. Navíc se vyhnete delší zbytečné komunikaci mezi Vámi a dodavetelem.

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

  • Jaké bude médium?- Tisk, velkoplošná reklama nebo web? Dobře si rozmyslete v jakých médiích budete svoje kampaně / produkty prezentovat.
  • Grafika pro tisk- Podklady pro tiskovou grafiku je dobré mít v co nejlepší kvalitě. Fotografie ve vysokém rozlišení, loga a jednodušší grafiku ve křivkách. Přesné formáty finálních podkladů proberete s dodavatelem.
  • Grafika pro web- U většiny formátů pro web platí téměř to samé, co pro grafiku tiskovou. Podklady pro je dobré mít v co nejlepší kvalitě. Finální formáty podkladů proberete s dodavatelem.
  • Specifikace- Důležité je znát rozměr (rozlišení, šířka, výška), v případě tiskové grafiky její budoucí umístění, množství a pokud víte i požadovanou technologii provedení (u tisku techniky tisku).
  • Časový plán- Do kdy potřebujete mít grafické podklady připravené?
  • Vaše firemní identita- Nebojte se uvést detaily o vaši firmě jako jsou firmení hodnoty a kultura, podíl na trhu, konkurenční výhody, cenová strategie vůči konkurenci, komunikační strategie, váš tón komunikace atd.)
  • Kdo je naším zákazníkem?- Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.
  • Jaký je náš rozpočet?- Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas všechny strany.
Ukázková poptávka

Grafický design firemních brožur, letáků a vizitek

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

Pro naši společnost potřebujeme vytvořit kompletní korporátní grafický design všech propagačních materiálů.

V současné chvíli máme pro každou věc jiné grafické zpracování a příjde nám to již málo profesionální.

Naše firma se zabývá prodejem a opravou kožených výrobků jako jsou boty, kabáty, pásky atd.

Naše cílová skupina jsou zejména muži 35+ co mají rádí motorky nebo rockovou hudbu.

Ukázky současných materiálů přikládám v přiloze pro inspiraci.

Rádi bychom, aby se naše nové firemní materiály nesly ve stylu motorek a rockové hudby. Počítáme s vytvořením šablon pro vizitky, PPT prezentace, hlavičkový papír, letáky, obálky a krabice.

Pěkný den.

Přiložené soubory:
ukazka-letaky
ukazka-vizitky
Ukázková poptávka

Grafický design vizitek

Podrobný popis zadání:

Poptáváme nový design našich vizitek. Po 5 letech bychom je rádi updatovali dle našeho nového grafického manuálu.

Vizitky si přejeme mít oboustranné se zakulacenými rohy.

Vizitku chceme celobarevnou. První strana by měla obsahovat tradiční kontaktní informace. Druhá strana by měla reprezentovat jednotlivá oddělení v naší firmě (finance, obchod, marketing, účetní).

Grafický manuál zasílám v příloze.

Náš rozpočet je k diskuzi, ale měl by se pohybovat okolo 10 000 Kč.

Přiložené soubory:
manual-grafika

Potřebujete poradit?