Chci začít

Nová poptávka

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou:
Přiložte soubory
S přílohami získáte lepší nabídky.
Telefon je třeba pro ověření poptávky. Nebude zveřejněn.
Chcete si vybírat nebo kontakty hned?

Odesláním poptávky pověřuji portál NejŘemeslníci, aby oslovil firmy s žádostí o vypracování nabídek, a beru na vědomí, že zpracovává mé osobní údaje.

Jak to
funguje?
Jak napsat
zadání?
Ukázková
poptávka
  1. Zadáte poptávku

    zdarma po celém Česku
    Dostanete až 4 nabídky. Pošleme vám je do mailu, ale najdete je i na stránce své poptávky.
  2. Vyberete dodavatele

    podle hodnocení předchozích zákazníků
    Dobré reference = 4x nižší riziko, že se spálíte.
  3. Ohodnotíte práci

    hodnocení přispívá ke kvalitě odvedené práce
    Firmám záleží na dobrém hodnocení.
Detailněji o tom, jak to tu funguje

Nezávazná a zdarma

Další informace
775 370 317

Potřebujete poradit? Zavolejte nám:po - čt 9:00 - 16:00,
pá 9:00 - 15:00.

Poptávka není závazná, nemusíte si žádnou z nabídek vybrat. A nic u nás neplatíte. Jediné, co od vás očekáváme je komunikace s námi o stavu poptávky.

Snažíme pro vás sehnat ty nejlepší nabídky a abychom společně uspěli, potřebujeme vědět, zda chcete další nabídky, nebo zda a koho jste si již vybrali. Není to nic složitého, stačí jedním kliknutím odpovídat na občasné dotazy mailem.

Těšíme se na spolupráci.

Jak napsat zadání pro obor logotyp

Čím lépe Vaši poptávku připravíte, tím více a konkrétnějších nabídek dostanete. Navíc se vyhnete delší zbytečné komunikaci mezi Vámi a dodavetelem.

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

  • Informace jsou klíčové- Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat spoustu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čím lepší Vaše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete. Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.
  • Cíle a očekávání- Popište Vaše očekávání, které má logo naplnit. Máte představu jaké pocity či myšlenky má vyvolávat a co by mělo představovat?
  • Kde jsme teď?- Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, kterou naše firma nabízí. Pokud jste nová firma, je třeba nastínit jakým směrem se chcete ubírat a jaké jsou vaše firemní hodnoty.
  • Časový plán- Do kdy potřebujete mít logo hotové. Počítejte i s vaší zpětnou vazbou a úpravami ze strany dodavatele v průběhu prací.
  • Kdo je naším zákazníkem?- Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro našeho potencionálního dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků. Každá informace kterou o svých zákaznících víte je velmi cenná.
  • Jaký je náš rozpočet?- Dobrý dodavatel sestaví nabídku tak, aby přesně odpovídala vašim finančním možnostem. Můžete požadovat pouze jednu nebo i více variant vašeho loga, což se promítne do finální ceny. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz a blíže specifikované zadání, agentura bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas obě strany.
Ukázková poptávka

Nové logo základní školy

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

Pro 1. základní školu v Prostoloprtech poptáváme vytvoření nového loga.

Naše škola je sportovní a máme dlouhodobé výborné výsledky v basketbalových žákovských soutěžích. Rádi bychom aby tuto skutečnost logo reflektovalo.

Školní barvy jsou modrá a oranžová.

Logo používáme v rámci propagačních materiálů při získávání sponzorů a na sportovních akcích.

Předem děkuji za nabídky.

Ukázková poptávka

Logo pro začínající salón krásy

Podrobný popis zadání:

Jsme nově vzniklý salón krásy na malém městečku.

Chceme, aby tón naší komunikace se zákazníky byl přátelský a neformální. Nehrajeme si na žádné formality a oficiality. Naší cílovou skupinou jsou ženy od 25 - 45 let.

Naše služby jsou cenově nadprůměrné ale zákazník oproti tomu dostane maximální péči a kvalitu. I to by mělo být poznat z loga.

Potřebujete poradit?