Chci začít

Nová poptávka

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou:
Přiložte soubory
S přílohami získáte lepší nabídky.
Telefon je třeba pro ověření poptávky. Nebude zveřejněn.
Chcete si vybírat nebo kontakty hned?

Odesláním poptávky pověřuji portál NejŘemeslníci, aby oslovil firmy s žádostí o vypracování nabídek, a beru na vědomí, že zpracovává mé osobní údaje.

Jak to
funguje?
Jak napsat
zadání?
Ukázková
poptávka
  1. Zadáte poptávku

    zdarma po celém Česku
    Dostanete až 4 nabídky. Pošleme vám je do mailu, ale najdete je i na stránce své poptávky.
  2. Vyberete dodavatele

    podle hodnocení předchozích zákazníků
    Dobré reference = 4x nižší riziko, že se spálíte.
  3. Ohodnotíte práci

    hodnocení přispívá ke kvalitě odvedené práce
    Firmám záleží na dobrém hodnocení.
Detailněji o tom, jak to tu funguje

Nezávazná a zdarma

Další informace
775 370 317

Potřebujete poradit? Zavolejte nám:po - čt 9:00 - 16:00,
pá 9:00 - 15:00.

Poptávka není závazná, nemusíte si žádnou z nabídek vybrat. A nic u nás neplatíte. Jediné, co od vás očekáváme je komunikace s námi o stavu poptávky.

Snažíme pro vás sehnat ty nejlepší nabídky a abychom společně uspěli, potřebujeme vědět, zda chcete další nabídky, nebo zda a koho jste si již vybrali. Není to nic složitého, stačí jedním kliknutím odpovídat na občasné dotazy mailem.

Těšíme se na spolupráci.

Jak napsat zadání pro obor obsahový marketing

Čím lépe Vaši poptávku připravíte, tím více a konkrétnějších nabídek dostanete. Navíc se vyhnete delší zbytečné komunikaci mezi Vámi a dodavetelem.

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

  • Základní informace- Vaše časové představy o realizaci, rozsah a četnost prací, způsob komunikace mezi vámi a dodavatelem, očekávaná délka a odbornost textů, to jsou vše informace, které značně zvyšují Vaši šanci na získání relevantní a přesné nabídky, pokud je v zadání uvedete.
  • Příběh Vaší značky- Jak Vaše značka začínala? Proč jste se do projektu pustili? Jaké aktivity Vás dostaly tam, kde jste teď? To jsou velmi cenné informace pro dodavatele a bude se na ně ptát. Díky tomu má šanci dostat do kampaní a textů duši značky. A text s duší má mnohem větší šanci zaujmout Vaše zákazníky.
  • Obchodní model- Jak vaše společnost generuje zisk? Pokud to dodavatel nebude vědět , jen těžko vytvoří takový obsah, který bude vaše obchodní cíle plně podporovat.
  • Analýza konkurence- Kdo jsou Vaši největší obchodní soupeři? V čem jsou Vaše slabiny a naopak Vaše silné stránky? Kde vidíte největěí obchodní příležitosti? Aby Vám copywriter mohl pomoci konkurenci předběhnout, musí vědět, koho předbíhá.
  • USP produktu- Magické slovo USP znamená "unique selling proposition" je jednoduše řečeno to, v čem je váš produkt skutečně jedinečný. Popište, jaké specifické benefity nabízí zákazníkovi? Bez znalosti USP produktu nemá dodavatel klíčové prodejní argumenty.
  • Popis cílové skupiny (persony)- Pokud má vytvořený text a kampaně fungovat, nesmí být vytvořený pro vás, ale pro vaše zákazníky. Vy nejlépe znáte jejich očekávání, potřeby, obavy a touhy. Čím lépe poznáte svou cílovou skupinu, tím lépe pro ně dovedete vytvořit nejen texty a články, ale také grafiku, uživatelské rozhraní nebo samotnou službu. Čím více informací bude dodavatel od bás mít, tím trefnější a účinnější váš obsahový marketing bude.
  • Prodejní argumenty (a čemu se naopak raději vyhnout)- Z vašich zkušeností nejspíše již víte, na co Vaši klienti slyší. Co oni potřebují a vy jim můžete nabídnout, v čem je právě váš produkt pro ně tak jedinečný. Jaká slova je přesvědčí, že právě vy jim budete užiteční.
  • Nastavení tónu komunikace- Jinak budete mluvit ke třídě patnáctiletých kluků, jinak k realitním makléřům, jinak k maminkám na mateřské. Od poznání cílové skupiny vede cesta nejen k tomu, co zákazníkům říkat, ale také to, jakým jazykem k nim mluvit. Pokud již máte svůj tón komunikace nastaven, nezapomeňte o tom v poptávce napsat.
  • Další marketingové aktivity- Pokud máte nějaké běžící kampaně či jiné marketingové aktivity (online i offline) copywriter potřebuje vědět, odkud a jak se lidé k jeho textu dostanou. Například u webu bude jinak vypadat podstránka, na kterou se uživatel proklikne po dočtení homepage, a jinak stránka, na kterou ho přivedou PPC.
Ukázková poptávka

Tvorba textů pro web o turistice

Podrobný popis zadání:

Hledáme dodavatele čtivého a poutavého obsahu pro náš turistický web.

Potřebujeme převést naše texty a fotografie z cest do čtivých článků co budou mít svůj osobitý styl. Náš blog teprve vzniká a tak si s tónem a celkovým vyzněním webu necháme rádi poradit od někoho zkušeného.

Na začátek spolupráce spěcháme a jak se říká už včera bylo pozdě.

Ukázková poptávka

Obsahový marketing pro eshop s luxusním nábytkem

Podrobný popis zadání:

Hledám zkušeného marketera pro obsahový marketing, který by psal zajímavé texty na téma bydlení a bytový design. Očekávám 5 - 8 článků měsíčně v délce cca 0,5 -2 NS/mes.

Texty budou použity v rámci našeho blogu na stránkách eshopu www.pohadkovynabytek.cz a v našich sociálních sítích Instagram a Facebook.

Našimi zákazníky jsou zejména movitější muži a páry, kteří žijí ve větších městech a mají zájem o design a módní výstřelky.

Obsah článků by měl být půl na půl rozdělen mezi zajímavá témata a propagaci našich výrobků.

Děkuji

Potřebujete poradit?