Chci začít

Nová poptávka

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou:
Přiložte soubory
S přílohami získáte lepší nabídky.
Telefon je třeba pro ověření poptávky. Nebude zveřejněn.
Chcete si vybírat nebo kontakty hned?

Odesláním poptávky pověřuji portál NejŘemeslníci, aby oslovil firmy s žádostí o vypracování nabídek, a beru na vědomí, že zpracovává mé osobní údaje.

Jak to
funguje?
Jak napsat
zadání?
Ukázková
poptávka
  1. Zadáte poptávku

    zdarma po celém Česku
    Dostanete až 4 nabídky. Pošleme vám je do mailu, ale najdete je i na stránce své poptávky.
  2. Vyberete dodavatele

    podle hodnocení předchozích zákazníků
    Dobré reference = 4x nižší riziko, že se spálíte.
  3. Ohodnotíte práci

    hodnocení přispívá ke kvalitě odvedené práce
    Firmám záleží na dobrém hodnocení.
Detailněji o tom, jak to tu funguje

Nezávazná a zdarma

Další informace
775 370 317

Potřebujete poradit? Zavolejte nám:po - čt 9:00 - 16:00,
pá 9:00 - 15:00.

Poptávka není závazná, nemusíte si žádnou z nabídek vybrat. A nic u nás neplatíte. Jediné, co od vás očekáváme je komunikace s námi o stavu poptávky.

Snažíme pro vás sehnat ty nejlepší nabídky a abychom společně uspěli, potřebujeme vědět, zda chcete další nabídky, nebo zda a koho jste si již vybrali. Není to nic složitého, stačí jedním kliknutím odpovídat na občasné dotazy mailem.

Těšíme se na spolupráci.

Jak napsat zadání pro obor PPC kampaně

Čím lépe Vaši poptávku připravíte, tím více a konkrétnějších nabídek dostanete. Navíc se vyhnete delší zbytečné komunikaci mezi Vámi a dodavetelem.

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

  • Cíle- Popište Vaše očekávání, jichž má kampaň dosáhnout (zvýšení prodejů, posílení brandu, efektivnost nákladů atd.)
  • Délka spolupráce- Jedná se kratkodobý úkol nebo dlouhodobou spolupráci?
  • Cílové skupiny- Znáte svoje potencionální zákazníky? Které skupiny zákazníků mají být osloveny? Pokud ano uveďte to do poptávky s doplněním o předchozí zkušenosti – vhodné nákupní chování, (ne)fungující přesvědčovací argumenty, internetové zvyky, zájmy atd. Máte li definovány tzv. persony popište je.
  • Souhrnné marketingové cíle- Vaše firemní cíle a úlohu, jakou v nich má PPC reklama sehrát (podpůrnou, stěžejní,…)
  • Popis produktu- Co nejpřesnější popište svůj produkt k propagaci. Jedná se o web, eshop nebo blog? Na jaký obor či téma se specializujete? Snažte se uvést jeho silné a slabé stránky, konkurenční výhody, největší překážky atd.
  • Největší konkurenti - Pokud existuje, uveďte Vaši konkurenci, včetně URL a popisu, v čem jsou považováni za konkurenci a jak silnou.
  • Informace o firmě- Nebojte se uvést detaily o vaši firmě jako jsou firmení hodnoty a kultura, podíl na trhu, konkurenční výhody, cenová strategie vůči konkurenci, komunikační strategie, váš tón komunikace atd.)
  • Časový plán- V jakém období a jak dlouho má propagace probíhat, kdy má být nejpozději spuštěna a další časové údaje.
  • Rozpočet - Jaká je Vaše představa o výdajích na správu a provoz kampaně.
  • Vyhodnocení - Co jsou stěžejní měřítka úspěšnosti (tzv. KPI's), jak budete průbežně monitorovat výkon a kdy proběhne finální vyhodnocení kampaní.
Ukázková poptávka

PPC kampaně pro eshop s elektronikou

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

pro náš eshop www.novetechnologie.org hledáme nového marketingového specialistu, který by optimalizoval naše současné PPC kampaně a pomohl nám se dostat dále.

V současné době je náš rozpočet na kampaně i správu 30 000 Kč měsíčně. V případě jisté návratnosti investice je rozpočty možné i navýšit.

Kromě email marketingu na stávající uživatele jiné online kanály nepoužíváme.

V případě potřeby je možné zaslat přístupy do našeho GA účtu.

Díky za vaše nabídky. Budeme se těšit na spolupráci

Ukázková poptávka

Správá PPC kampaně - nově vzniklý eshop

Podrobný popis zadání:

Sháníme člověka, který se postará o spuštění, správu a optimalizaci PPC kampaní pro naše nové stránky. Web se týká vaření, znalost terminologie v tomto oboru velkou výhodou.

Na webu plánuje pravidelně uveřejňovat rady k vaření a zajímavé recepty. Zároveň budeme prodávat kvalitní suroviny pro vaření (bylinky, koření atd.) přes náš eshop.

Současný web je k nalezení na adrese www.varimeslaskou.cz.

Tón naší komunikace se zákazníky chceme, aby byl přátelský a vřelý. Nehrajeme si na žádné formality a oficiality. Naší cílovou skupinou jsou ženy od 25 - 45 let, většinou na mateřské, nebo minimálně s dětmi.

Spuštění webu je 25. 9. 2017.

Hledáme dlouhodobou spolupráci a někoho kdo by nám navrhl i realizoval a vedl kompletní PPC marketing. Cílem pro nás je přivádět relevantní uživatele na web, tak aby se k nám v budoucnu vraceli a hlavně občas nakoupili nějaká náš produkt. V současné chvíli máme již spuštěnou FB stránku.

Náš rozpočet na správu i kampaně se musí vejít do 35 000 měsíčně.

Předem díky za nabídky.

Potřebujete poradit?