Chci začít

Nová poptávka

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou:
Přiložte soubory
S přílohami získáte lepší nabídky.
Telefon je třeba pro ověření poptávky. Nebude zveřejněn.
Chcete si vybírat nebo kontakty hned?

Odesláním poptávky pověřuji portál NejŘemeslníci, aby oslovil firmy s žádostí o vypracování nabídek, a beru na vědomí, že zpracovává mé osobní údaje.

Jak to
funguje?
Jak napsat
zadání?
Ukázková
poptávka
  1. Zadáte poptávku

    zdarma po celém Česku
    Dostanete až 4 nabídky. Pošleme vám je do mailu, ale najdete je i na stránce své poptávky.
  2. Vyberete dodavatele

    podle hodnocení předchozích zákazníků
    Dobré reference = 4x nižší riziko, že se spálíte.
  3. Ohodnotíte práci

    hodnocení přispívá ke kvalitě odvedené práce
    Firmám záleží na dobrém hodnocení.
Detailněji o tom, jak to tu funguje

Nezávazná a zdarma

Další informace
775 370 317

Potřebujete poradit? Zavolejte nám:po - čt 9:00 - 16:00,
pá 9:00 - 15:00.

Poptávka není závazná, nemusíte si žádnou z nabídek vybrat. A nic u nás neplatíte. Jediné, co od vás očekáváme je komunikace s námi o stavu poptávky.

Snažíme pro vás sehnat ty nejlepší nabídky a abychom společně uspěli, potřebujeme vědět, zda chcete další nabídky, nebo zda a koho jste si již vybrali. Není to nic složitého, stačí jedním kliknutím odpovídat na občasné dotazy mailem.

Těšíme se na spolupráci.

Jak napsat zadání pro obor práce s texty

Čím lépe Vaši poptávku připravíte, tím více a konkrétnějších nabídek dostanete. Navíc se vyhnete delší zbytečné komunikaci mezi Vámi a dodavetelem.

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

  • Základní informace- Datum do kdy potřebujete mít zakázku vypracovanou, rozsah a četnost prací, způsob komunikace mezi vámi a dodavatelem, očekávaná délka a odbornost textů to jsou vše informace, které když v zadání zazní, značně zvyšují Vaši šanci na získání relevantní a přesné nabídky.
  • Překlady- Není překlad jako překlad. Rozlišujeme běžný překlad, překlady odborných textů a publikací, překlady s ověřením soudním tlumočníkem a překlady s korekturou rodilým mluvčím. S vyšší odborností stoupá i důležitost správného zadaní. Vždy uveďte pro koho je překlad určen a jak s ním bude v budoucnu zacházeno.
  • Kreativní tvorba textů- Pokud potřebujete vytvořit nové kreativní texty, je množství informací, které byste měli do poptávky uvést velké. Pro správně vypracovanou nabídku od copywritera nebo tvůrce obsahového marketingu je ideální v poptávce uvést příběh značky, strategii do budoucna, rešerši konkurence, cílovou skupinu (persony), informace o produktu, prodejní argumenty, tón, kterým chcete se zákazníky mluvit, a hodí se i souhrn ostatních marketingových aktivit.
  • Editování a korektury textů- V případě korektur a editování textů je nejdůležitější poskytnout původní text a sdělit v rámci poptávky k čemu je text určen a kdo ho bude číst. Máte-li konkrétní požadavky na formátování (bakalářská práce, patentová žádost) nezapomeňte je uvést nebo zaslat jako přílohu. V rámci kvalitní korektury můžete poptat nejen opravy pravopisných chyb, ale také „uhlazení textu“ do podoby, která bude čtivá a stylisticky správná.
Ukázková poptávka

Korektura AJ textů

Podrobný popis zadání:

Potřebuji korekturu AJ textů pro mé dva weby:

http://ictmorava.org • Celé webové stránky • V sekci důležité dokumenty - smlouvy, VOP, návrhy smluv

http://faq.connectica.org • Vybrané kapitoly pro cizince

Potřebuji provést korekturu po mém vlastním překladu z ČJ do AJ.

Ukázku přeložené stránky: http://faq.connectica.org/support/jak-mam-napsat-ticket/ zasílám v příloze pro lepší představu. Ocením možnost kalkulace za korekturu mého psaní v AJ. Kalkulaci proveďte na 1 NS.

Přiložené soubory:
ukazka-prekladu
Ukázková poptávka

Tvorba textů pro web o vaření

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

Sháníme člověka, který dodá šmrnc mým novým stránkám. Jedná se o copywriting 15 normostran textu. Web se týká vaření, znalost terminologie v tomto oboru velkou výhodou. Na webu plánuje pravidelně uveřejňovat rady k vaření a zajímavé recepty.

Současný web je k nalezení na adrese www.varimeslaskou.cz.

Tón naší komunikace se zákazníky je přátelský a vřelý. Nehrajeme si na žádné formality a oficiality. Naší cílovou skupinou jsou ženy od 25 - 45 let, většinou na mateřské, nebo minimálně s dětmi.

Texty je nutné mít ve finální podobě hotové k 25.9.2017.

V případě flexibility a rychlosti nabízím bonus. V případě spokojenosti možná dlouhodobá spolupráce

Děkujeme.

Potřebujete poradit?