Chci začít

Nová poptávka

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou:
Přiložte soubory
S přílohami získáte lepší nabídky.
Telefon je třeba pro ověření poptávky. Nebude zveřejněn.
Chcete si vybírat nebo kontakty hned?

Odesláním poptávky pověřuji portál NejŘemeslníci, aby oslovil firmy s žádostí o vypracování nabídek, a beru na vědomí, že zpracovává mé osobní údaje.

Jak to
funguje?
Jak napsat
zadání?
Ukázková
poptávka
  1. Zadáte poptávku

    zdarma po celém Česku
    Dostanete až 4 nabídky. Pošleme vám je do mailu, ale najdete je i na stránce své poptávky.
  2. Vyberete dodavatele

    podle hodnocení předchozích zákazníků
    Dobré reference = 4x nižší riziko, že se spálíte.
  3. Ohodnotíte práci

    hodnocení přispívá ke kvalitě odvedené práce
    Firmám záleží na dobrém hodnocení.
Detailněji o tom, jak to tu funguje

Nezávazná a zdarma

Další informace
775 370 317

Potřebujete poradit? Zavolejte nám:po - čt 9:00 - 16:00,
pá 9:00 - 15:00.

Poptávka není závazná, nemusíte si žádnou z nabídek vybrat. A nic u nás neplatíte. Jediné, co od vás očekáváme je komunikace s námi o stavu poptávky.

Snažíme pro vás sehnat ty nejlepší nabídky a abychom společně uspěli, potřebujeme vědět, zda chcete další nabídky, nebo zda a koho jste si již vybrali. Není to nic složitého, stačí jedním kliknutím odpovídat na občasné dotazy mailem.

Těšíme se na spolupráci.

Jak napsat zadání pro obor reklamní oblečení

Čím lépe Vaši poptávku připravíte, tím více a konkrétnějších nabídek dostanete. Navíc se vyhnete delší zbytečné komunikaci mezi Vámi a dodavetelem.

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

  • Informace jsou klíčové- Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete, tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čím lepší Vaše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete. Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.
  • Barvy a design- Nezapomeňte uvést preferované barvy a další detaily poptávaného designu. Máte-li například brand manuál, určitě ho zašlete jako přílohu, ať dodavatel ví, s čím bude pracovat.
  • Počet kusů- V případě, že poptáváte rovnou i výrobu reklamních předmětů, uveďte počet kusů pro jednotlivé typy předmětů.
  • Jaký je náš rozpočet?- Dobrý dodavatel sestaví nabídku tak, aby přesně odpovídala vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhů. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas všechny strany.
  • Termín dodání- Do kdy potřebujete mít výstupy připravené?
Ukázková poptávka

Reklamní předměty pro pojišťovací společnost

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

Pro naši pojišťovací společnost koupíme větší množství reklamních předmětů s možností potisku. Požadujeme, aby na všech reklamních předmětech bylo natisknuto logo naší společnosti.

Reklamní předměty jako: propisky, bloky, složky, kravaty, tašky atd..

Pošlete prosím cenu a nabídku druhů předmětů. Očekávaný počet předmětů od jednoho druhu je cca 500.

Nabídněte prosím cenu za jednotlivé kusy.

Kromě samotného grafického designu, poptáváme i výrobu těchto předmětů.

Datum realizace je do 22. 8. 2017.

Předem díky za nabídky.

Ukázková poptávka

Originální firemní dárky s auto-moto tématikou

Podrobný popis zadání:

Poptáváme originální firemní dárky, nejlépe z oboru automobilového průmyslu (20 ks v hodnotě á 800 Kč, 40 ks v hodnotě á 200 Kč).

Katalogové zpracování reklamních předmětů výhodou. Nutná možnost firemního potisku či jiné formy označení našim logem. Brand manuál přikládáme v příloze.

Termín dodání nejpozději do konce února.

Děkujeme za nabídky.

Přiložené soubory:
brand-manual

Potřebujete poradit?