Chci začít

Nová poptávka

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou:
Přiložte soubory
S přílohami získáte lepší nabídky.
Telefon je třeba pro ověření poptávky. Nebude zveřejněn.
Chcete si vybírat nebo kontakty hned?

Odesláním poptávky pověřuji portál NejŘemeslníci, aby oslovil firmy s žádostí o vypracování nabídek, a beru na vědomí, že zpracovává mé osobní údaje.

Jak to
funguje?
Jak napsat
zadání?
Ukázková
poptávka
  1. Zadáte poptávku

    zdarma po celém Česku
    Dostanete až 4 nabídky. Pošleme vám je do mailu, ale najdete je i na stránce své poptávky.
  2. Vyberete dodavatele

    podle hodnocení předchozích zákazníků
    Dobré reference = 4x nižší riziko, že se spálíte.
  3. Ohodnotíte práci

    hodnocení přispívá ke kvalitě odvedené práce
    Firmám záleží na dobrém hodnocení.
Detailněji o tom, jak to tu funguje

Nezávazná a zdarma

Další informace
775 370 317

Potřebujete poradit? Zavolejte nám:po - čt 9:00 - 16:00,
pá 9:00 - 15:00.

Poptávka není závazná, nemusíte si žádnou z nabídek vybrat. A nic u nás neplatíte. Jediné, co od vás očekáváme je komunikace s námi o stavu poptávky.

Snažíme pro vás sehnat ty nejlepší nabídky a abychom společně uspěli, potřebujeme vědět, zda chcete další nabídky, nebo zda a koho jste si již vybrali. Není to nic složitého, stačí jedním kliknutím odpovídat na občasné dotazy mailem.

Těšíme se na spolupráci.

Jak napsat zadání pro obor vytvoření webových stránek

Čím lépe Vaši poptávku připravíte, tím více a konkrétnějších nabídek dostanete. Navíc se vyhnete delší zbytečné komunikaci mezi Vámi a dodavetelem.

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

  • Informace jsou klíčové- Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čím lepší Vaše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete. Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.
  • Kde jsme teď?- Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude nový web týkat. .
  • Kam kráčíme?- Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí nového nebo úpravami stávajícího webu /eshopu dostat. Cheme zpřehlednit navigaci? Zjednodušit košík? Přimět uživatele, aby prošel více článků nebo zvýšit povědomí o značce? Pro všechny výše uvedené faktory existují měřitelné výsledky, které bychom si měli umět hlídat. Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit konverzi webu” agentuře nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by měla konverzi vzrůst.
  • Jaká je naše strategie?- Dalším zásadním bodem je popis celkové strategie, která má vést k cíli. Zde je třeba specifikovat, co přesně po dodaveteli požadujeme, určit si rozsah aktivit. V případě, že práci dělíme mezi několik specializovaných dodavatelů, musíme popsat, co je úkolem každé z nich, abychom zajistili synergii mezi všemi částmi tvorby webu.
  • Kdo je naším zákazníkem?- Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.
  • Jaký je náš rozpočet?- Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas všechny strany.
Ukázková poptávka

Tvorba webových stránek

Podrobný popis zadání:

Dobrý den,

rádi bychom spustili novy web na url www.novetechnologie.org. Hledáme kreativního dodavatele, který by v kooperaci s námi připravil kompletní technickou specifikaci nového webu.

Ideální je se stejným dodavatelem i celý web postavit, včetně grafického designu, programování atd. Zkrátka od A - Z.

V rámci webu nebudeme potřebovat žádné nestandardní funkcionality. Půjde o pár statických stránek, možnost přihlášení / odhlášení uživatele, eshop s kategoriemi a nákupním košíkem napojeným na platební bránu GoPay.

Hlavním tématem i produktem jsou moderní technické gadgets.

Rádi bychom, aby náš web působil svěžím a moderním dojmem.

Náš rozpočet je do 50 000 Kč.

Díky za vaše nabídky. Budeme se těšit na spolupráci

Ukázková poptávka

Tvorba online gatronomického katalogu

Podrobný popis zadání:

Sháníme člověka, který se postará o komplexní tvorbu kódu pro naše nové stránky. Web se týká vaření a gastronomie. Znalost tohoto oboru velkou výhodou.

Na webu plánuje pravidelně uveřejňovat rady k vaření a zajímavé recepty. Zároveň budeme prodávat kvalitní suroviny pro vaření (bylinky, koření atd.) přes náš eshop.

Současný web je k nalezení na adrese www.varimeslaskou.cz.

Tón naší komunikace se zákazníky chceme, aby byl přátelský a vřelý. Nehrajeme si na žádné formality a oficiality. Naší cílovou skupinou jsou ženy od 25 - 45 let, většinou na mateřské, nebo minimálně s dětmi.

Spuštění webu je 25. 9. 2017.

Hledáme dlouhodobou spolupráci a někoho kdo by nám navrhl i doručil kompletní web.

Cílem pro nás je přivádět relevantní uživatele na web, tak aby se k nám v budoucnu vraceli a hlavně občas nakoupili nějaká náš produkt.

Náš rozpočet se musí vejít do 85 000 Kč.

Předem díky za nabídky.

Potřebujete poradit?